• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies met Train Simulator / Steam Exception Code: 0xC0000005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rinie3

Nieuw lid
Lid geworden
21 nov 2018
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Ik heb sinds een tjd een probleem met Train Simulator / Steam. Als ik het spel opstart krijg ik de melding
Saved log to...

{C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\TempDump\

Exception Code: 0xC0000005

Exception Info: ACCESS VIOLATION

Please contact our Customer Support Team at https://dovetailgames.kayako.com}

Hopelijk komt iemand dit bekend voor.
Ik heb zover ik weet alles gedaan.
En ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
Schijnbaar zijn er meer mensen die de laatste tijd problemen hebben met de zelfde melding.
https://steamcommunity.com/app/24010/discussions/3/1735468061755370621/

Dus zal het probleem waarschijnlijk bij het spel zelf liggen.
Er wordt wel een tip gegeven, ik weet niet of jij daar iets mee kan.
If you have an NVIDIA graphics card be sure that you have added Railworks64.exe to the list of programs and that you are using your descrete graphics card.
 
Ik heb de titel van dit topic ter verduidelijking aangepast. Daarnaast is het verhuist naar de juiste plek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan