• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Externe harde schijf probleem herkenning PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Margo Dona

Nieuw lid
Lid geworden
4 okt 2017
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb een WD "My passport" harde schijf 1TB. Normaal word deze harde schijf prima herkend en kan ik hier bestanden opslaan/openen. Nu heb ik een probleem. Ik hoor wel aan het geluid dat de harde schijf wordt herkend door de pc, het LED lampje van de harde schijf brand, en de schijf maakt ook geluid (zoemend zoals het hoort). Alleen als ik bij mijn computer kijk dan zie ik de schijf niet staan, en kan ik dus ook niet bij de bestanden. Als ik naar schijfbeheer ga dan zie ik wel mijn passport staan (zo noemt de computer het ook), alleen wordt er geen schijfletter toegekend (als ik de rechtermuis klik, dan zou daar schijfletter toewijzen moeten staan, maar deze optie staat er niet tussen. Ik kan alleen "initialiseren").

Ik heb al meerdere computers/laptops en andere kabeltjes geprobeerd. Ook meerdere USB poorten heb ik geprobeerd. Andere apparaten werken wel met deze kabels/poorten/computers. De externe harde schijf wordt wel herkend door de computer, alleen kan ik dus niet bij de bestanden omdat het apparaat niet zie bij mijn computer.....

Ik heb geprobeerd via recovery data om de data terug te krijgen, alleen als de schijf niet wordt herkend dan lukt dit niet. Is er iemand die me asjeblieft kan helpen. Van het meeste heb ik een back-up, alleen van een map niet, en die wil ik heel graag hebben....heel erg bedankt alvast!

Groetjes,
Margo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan