• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

externe hardeschijf wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tesss93

Nieuw lid
Lid geworden
22 apr 2017
Berichten
6
Waarderingsscore
0
hallo allemaal,

Meerdere malen door het forum gezocht naar antwooorden voor mijn probleem maar tot op heden niets kunnen vinden. Vandaar mijn vraag via hier.
2 dagen geleden een nieuwe laptop gekocht. (Asus Zenbook)
Mijn vorige laptop is gecrasht, een vriend heeft toen toch nog wat bestanden kunnen redden. Deze bestanden staan nu op WD My Passport Ultra.
Wanneer ik deze aansluit op de laptop krijg ik de foutmelding: D:\ is niet toegankelijk
De aanvraag wordt niet ondersteund.

Via schijfbeheer al een stationsletter gewijzigd. Maar wil niet formatteren omdat ik dan alles kwijt ben.

Iemand een idee wat dan wel te doen??
Wil graag m'n bestanden/foto's terugzetten
 
Hallo Tess93,

Welkom hier op het forum!
Hij wordt dus wel herkent?
Gebruik jij Windows 10? Heb jij ook alle updates en drivers in orde?
Kun je hem op een andere computer testen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor het reageren! Op de een of andere manier heb ik hem toch kunnen openen na de laptop meerdere malen opnieuw opgestart te hebben en meerdere USB poorten gebruikt te hebben. Mijn vraag wordt hierbij dus overbodig :)
 
Dus het is opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan