• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost externe schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg onverwachts bezoek. Dus morgen nog eens proberen.
 
dit krijg ik steeds te zien bij 7win
 

Bijlagen

  • 2019-04-14.png
    2019-04-14.png
    1,6 MB · Weergaven: 13
Zou er iemand bijhalen met verstand van zaken, een student b.v.
Over de externe schijf leest ik verder niets, gerepareerd?

Voor wat is die driver, merk en type opgeven en het bestand zal een zelfextracting file zijn die winzip nodig heeft maar er zijn ook andere manieren, via het contextmenu b.v. waar 7Zip instaat.
PeaZip is de beste free in en uitpakker overigens.
 
IK heb vrijdag geschreven dat er met het programma Test iets mis is gegaan. Mijn hard schijf van laptop kapot. zit nu een nieuwe in en laat de externe wel maken bij een pcwinkel. Nu zit ik weer met een probleem dat ik koppelingen in de mail niet kan openen en krijg de winzip of 7zip niet aan de gang :(
 
Voor wat is die driver, merk en type opgeven
En welke koppeling in de mail?
Al met al is het allemaal ongelooflijk vaag voor de helpers hier, niemand ziet wat daar gebeurd en een goede begrijpelijke uitleg is dan belangrijk.
 
Ik heb 7zip geïnstalleerd en ook winzip geprobeerd. Komt wel op mijn pc te staan. Maar werkt niet als ik hem wil gebruiken.
 
Ik krijg het niet voor elkaar abraham 54😯
 
Hoi Lange Pier,
Met de koppeling bedoel ik b.v. jullie mail ,dan moet ik topic aanklikken om te openen en dat doet hij hiet. De driver is voor de lableprinter van Brother, de QL-700 voor windows 10
 
heb mijn printer opgezocht bij Brother en moest een winzip hebben. Maar niets werkt. Ook Uw link niet, Ik doe vast iets verkeerds denk ik.
 
Ik gebruik WinRar om onder andere ook WinZip bestanden uit te pakken. Werkt zonder problemen, zelfs zonder registratie maar dan krijg je wel telkens een melding bij het uitpakken, verder niets. Ik heb deze uiteindelijk maar aangekocht omdat het éénmalig was voor een onbeperkt aantal computers.
 
Ik zal best wel iets fout doen ShadyAngel. In het verleden heb ik het ook gebruikt.
 
Er zijn zat gratis in/uitpakkers, hoef je echt geen betaalde versie voor aan te schaffen, vreemd advies.
De gratis 7zip en PeaZip doen het prima op al je computers.

En het aangeboden bestand is een zelf uitpakkend bestand, die je eerst dient te downloaden.
het bestand zal een zelfextracting file zijn
Je hebt er dus geen uitpakker voor nodig.
Zou er iemand bijhalen met verstand van zaken, een student b.v.
Maak er gebruik van zou ik zeggen.
 
@Lange Pier
Was geen advies. Helemaal in het begin (1990) heb ik WinZip gebruikt totdat deze betalen werd. Heb dan een hele tijd WinRar gebruikt zonder betalen. Gaf toen (en nu ook nog) alleen een melding maar werkte zonder meldingen. Vorig jaar een aanbod gekregen en ben daar op ingegaan omdat het éénmalig was voor onbeperkte pc's.
Bovendien heeft iedereen wel een bepaalde voorkeur, ook voor software. De interface van 7zip spreekt mij niet aan.
 
Ik ben er eindelijk uit. Het lag niet aan mij. Heb Brothermedewerker aan de lijn gehad. Mijn lableprinter is kapot. Dus weg voor reparatie. Iedereen heel hartelijk bedankt voor alle goede suggesties
 
Mooi dat je de oorzaak hebt kunnen vinden. Ik hoop dat je de gerepareerde printer snel weer terug hebt. Ik zal dit topic als opgelost mankeren.
 
Gelukkig dat het opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan