• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Extra harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Frank B.

Gast
Goedemiddag allen, wie zou mij kunnen helpen met het volgende:
Mijn Ierse buurman heeft een oude pc met Windows ME erop gekregen, maar helaas met een harde schijf van 5 GB erin. Ik zeg helaas, want hij wil graag wat meer ruimte op zijn computer hebben. ( En 5GB is ook echt niets).
Nu wil ik er een schijf bijzetten, 20 GB, maar er is maar 1 stroomstekkertje aanwezig, en de IDEkabel is ook enkel uitgevoerd.
Kan ik nu met een zgn kroonsteen zijn voeding verdubbelen, (ik weet dat het gn elegante oplossing is) en kan ik een andere IDEkabel "gewoon" op zijn moederbord inpluggen? Misschien stel ik de vraag een beetje ongelukkig waarvoor mijn excuus!
Bedankt vast voor evt hulp, Frank B.
 
Dank je wel Weballey voor dit snelle bericht, je tip voor een verloops voedingskabel is goud! Heb daar in mijn onwetendheid niet over nagedacht! Wat betreft de IDE kabel, het vermoeden had ik al maar de zekerheid ontbrak hierin. Dank voor je hulp, groetjes Frank.
 
anders kan je toch ook gewoon een externe harde schijf op de computer aan sluiten.ik hoop dat je hier wat aan hebt want ik heb in 2001 een hele goeie
windows milenium maar daar zat wel genoeg op maar daar had ik ook een exterene HDD op aan gesloten.

greetz anton
 
anders koop je een brug voor zijn moeder boord dan is het veel makelijker een bij te doen!!!
 
Externe schijf is waarschijnlijk niet zo'n goed idee. De pc heeft waarschijnlijk usb1.1, en dat is veel te traag. Of je moet er een usb 2.0 pci kaartje in zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan