• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Facebook : kan nieuwe berichten niet oproepen ( via klok icoon rechts bovenaan )

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

MS Windows10 64 bit
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
1.290
Waarderingsscore
7
Plotsklaps kan ik nieuwe berichten waarin ik getagd ben of waarop ik voordien antwoordde niet meer oproepen ( geen reactie als ik op klok icoontje rechts bovenaan klik. Reden ?
 
Gaat het op de app op de telefoon?
Want als je hier de reviews kijkt dan zorgt de laatste update voor verschillende problemen.
 
Sorry, FB app niet geïnstalleerdop Smartphone.
 
Kun je zo de berichten wel terug vinden?

Je activiteiten bekijken
Je activiteitlogboek is een lijst met al je berichten en activiteiten, van de allereerste dag tot vandaag. Je ziet bovendien verslagen en foto's waarin je bent getagd en de connecties die je hebt gemaakt, zoals pagina's die je leuk vindt of dat je iemand als vriend hebt toegevoegd.

Hoe kan ik mijn activiteitlogboek vinden en gebruiken?
Via je activiteitlogboek kun je alles wat je op Facebook deelt, controleren en beheren.
Je activiteitlogboek bekijken:
  1. Klik op
    851557_364200877036449_574807949_n.gif
    in de rechterbovenhoek van een willekeurige Facebook-pagina
  2. Selecteer Activiteitlogboek
Via hier kun je links op de Filters klikken om een specifiek type verslag te bekijken (zoals je berichten of foto's). Je kunt ook naar verslagen zoeken en aan de rechterkant op een jaartal klikken om de verslagen van een specifiek jaar te bekijken.
 
Gebruik je Facebook in de browser? Zo ja, log dan eens uit op Facebook en verwijder je cookies uit de browser. Log daarna opnieuw in en probeer het opnieuw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan