• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Factory Reset Windows 7 Zonder herstelpunt of disc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van Windows 7 naar Windows 10 upgrade moet je helaas je windows updaten.
Nadien je Windows 10 werkende hebt kun je de licentie op je gebruikters account koppelen.
Zover mijn ervaring bekend is kun je na de upgrade van 7 naar 10 beter een schone installatie uitvoeren.
Het gedeelte waar je je serial key invoert laat je leeg, en kiest ''ik heb geen code''.
nadien Windows 10 als schone installatie op je pc staat kun je deze automatisch laten activeren met een actieve internet verbinding.
Je Licentie word gelinkt aan bepaalde onderdelen van je pc. zoals moederbord.

Dus ik kan het beste de stappen uit de video van mijn bericht (#13) volgen, waar ik geen USB voor nodig heb? Dus dan krijg ik een verse installatie van Windows 10, krijgt mijn pc dan ook een factory reset?
 
nee van een factory reset is er dan geen sprake van .. volg je het filmpje van bericht #13 ga je dus een upgrade doen ...
 
Ik zou de stappen van Emi uit bericht 8 volgen.
Dus ik kan het beste de video doen uit bericht #13? (Net zoals het filmpje uit bericht #13)

Krijg ik dan een windows 10 met een factory reset?

Het beste is de upgrade uit te voeren en als dat klaar is een schone installatie van Windows 10 te doen.
Want dan ben je Windows 7 tenminste helemaal kwijt.
 
Ik zou de stappen van Emi uit bericht 8 volgen.


Het beste is de upgrade uit te voeren en als dat klaar is een schone installatie van Windows 10 te doen.
Want dan ben je Windows 7 tenminste helemaal kwijt.

Dus ik heb voor de upgrade eigenlijk geen USB nodig?

Hoe doe ik daarna de schone installatie van Windows 10? Houdt dit in dat mijn PC ook gereset wordt?
 
als jij voor de upgrade ga dan bekom je een Windows 10 …. echter de Windows.old map word gedurende 10 dagen bewaard ...
**via start >instellingen >bijwerken en beveiliging ga je dan naar systeemherstel en onder systeemherstel heb je verschillende opties … kies je hier "opnieuw beginnen met een schone installatie van Windows " dan word dus je huidig systeem opnieuw voorzien van de Windows 10 maar dan zonder de bloatware van het merk gebonden toestel..
** indien jij met "gereset" bedoeld dat deze naar de fabrieksintellingen word gezet dan is dit een dikke NEEN je krijgt geen Win7 meer terug je verkrijgt wel een maagdelijke Windows 10 ...teminste als jij daarvoor kiest **
immers krijg je de keuze om persoonlijke bestanden en instellingen te behouden als jij dan niets wenst te behouden dan dien je dit ook aan te geven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan