• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Fall creators update mislukt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb jij er geen problemen mee, maar voor mijn idee speelt het wel een rol. Ik heb behoorlijk onderzoek gedaan, wat de reden kan zijn, dat het bij mij niet lukt. Ook daar kwam ik intel systemen tegen, met de zelfde ellende. Ook de adviezen daarop van o.a. Microsoft, werkten geen van allen. Het is niet duidelijk waarom de systemen tijdens de update en installatie proces blijven hangen!
 
Hallo Paul,
Welkom terug trouwens :)

Ja ik twijfel ook niet aan jou bericht en mogelijk het jij een goed punt.
Want dat het bij mij werkt, wil niet zeggen dat het bij andere Intel gebruiker ook werkt.
Er kan natuurlijk altijd een verband zijn tussen Intel en een verkeerd lopende upgrade.

Ik heb bij beveiliging een nieuw bericht geplaatst, die jij als Intel gebruiker ook even moet lezen.
Ik heb de tool gebruikt en heb er gelukkig geen last van.
 
Heb er nu al talloze machines geupgraded naar 1709, de meeste probleemloos maar sommige hadden een zetje nodig.
Via de volledige W10 op een USBstick b.v.
De "echte" update assistent werkte ook prima maar die is weer weggehaald als download.
 
Ik gebruik voor computer met een traag internet of die niet goed willen updaten altijd deze site voor een iso.
Die hoeft alleen maar te downloaden en dan naar een usb stick te kopiëren.
.
Standard • Windows ISO
 
aarie25, heb de tool laten draaien, geen problemen!
5a146da7347f9-Screen_Shot_11-21-17_at_07.10_PM_001_%282%29.PNG

Ik heb nog nergens kunnen lezen, wat de oorzaak kan zijn, van het niet doorstarten van het systeem.
Wel allerlei tips, die geen van allen werkten, op mijn systeem weliswaar!

O ja, ik ben niet weg geweest aarie 25, ik ben minder aanwezig :)
 
Mooi dat er geen lekken zijn gevonden!

Ja dat weet ik, jij wou alleen even een tijdje hier niet meer aanwezig zijn.
Door alle dingen die er gaande waren in topic`s.
Maar ik vind het leuk dat je weer aanwezig bent :)
 
Ik hoop voor dat jasca dat hij er uit komt, en ons dat mededeelt.
 
Ja dat antwoord moeten we maar even afwachten.
 
Klopt, die site gebruik ik al een tijdje.
Je hoeft niets uit te pakken en geen Rufus te gebruiken. Na het download kun je het gelijk na een usb stick kopiëren en dan kun je hem gelijk gebruiken.
 
Ik krijg een iso, kopiëren naar usb blijft een iso bij mij.
 
Dit bestand moet je eerst laten uitpakken door bv winrar

winrar installeren (gratis programma.
Iso bestand openen in winrar.
Winrar alles op je usb/flash laten uitpakken of copy/pasten vanaf winrar naar usb/flash
 
Een ISO zet je met Rufus op een stick anders is die niet bootable als je die wilt.
 
heb die inderdaad met rufus op stick gezet
 
Hoeft echt niet met Rufus, maar kan ook met diskpart.
Daarnaast hoef je niet Windows 10 een ISO niet meer uit te pakken met WinRAR, maar kun je de ISO gewoon mounten als virtueel schijfstation.
 
heb die inderdaad met rufus op stick gezet

Als het gaat om een iso van mijn link heb je niets nodig om het uit te pakken.
Gewoon de setup starten en hij wordt bijgewerkt.
Dit geldt ook als je hem naar een usb stick hebt gekopieerd, je hoeft dan niets uit te pakken.
 
aarie, bij uw link heb ik na downloaden een iso bestand van 4.25 GB het enige dat ik kon doen was deze iso met rufus op een stick zetten van 8 GB 4 was te klein.
 
Je kan die usb-stick gewoon openen en dan klik je met rechts op setup.exe.
Daarna start dan het inventarisatiescherm.
En kan je de installatie uitvoeren oftwel met behoud van bestanden enz. of je gaat voor een schone installatie (indien jouw bestaande Windows 10 een upgrade versie is - heeft een nu een schone installatie absoluut de voorkeur.

'Let op: dan wel eerst jouw persoonllijke data naar een veilige opslag kopiëren!'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan