• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Fall creators update mislukt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.
aarie, bij uw link heb ik na downloaden een iso bestand van 4.25 GB het enige dat ik kon doen was deze iso met rufus op een stick zetten van 8 GB 4 was te klein.

Ik download altijd de iso, die sleep ik naar usb stick.
Dan stop ik hem ik de computer die ik wil upgraden en dan start ik gewoomn de setup, zoals Abraham al uitlegt.
Ik gebruik geen Rufus.
 
Stick openen, als ik op openen klik dan gaat Nero open om deze iso op dvd te branden, begrijp niet hoe jullie aan aan een setup.exe komen.
Dit is het bekomen bestand van de vooropgesteld link van aarie
5a2d0685681fa-iso.jpg
 
Net gevonden, moet op openen klikken met windows verkenner dan krijg ik inderdaad de setup te zien, is opgelost.
 
Dus hij is nu bezig?
 
Heb een andere post van 32 bit naar 64 bit, wat betreft dit probleem om de iso zo op te starten is opgelost.
 
Ik heb ook een acer aspire M3970
Ik heb veel problemen gehad met de creators update(uiteindelijk windows opnieuw geinstalleerd) , en nu weer met de falls creators update(opnieuw installeren lukte ook niet).
wat ik gisteren heb geprobeerd en heeft geholpen, is de wireless lan card eruit gehaald(deze heeft oude drivers), en toen de update gedaan met behoud van bestanden via media creation tool en een usb stick.
De update verliep perfect, en ik heb nu versie 1709.
Misschien het proberen waard.
 
Mss heb ik niet goed gelezen maar heeft iemand al geopperd om de virusscanners uit te schakelen. Dat loste bij mij het probleem op bij een al wat oudere laptop.
 
Deze avond gespendeerd aan het updaten van mijn computer naar versie 1709.
Tip, Sla van te voren ook de driver van je netwerk adapter ook even op de USB. Tenminste als je opnieuw installeert via USB en kiest voor alleen je persoonlijke bestanden behouden.

Ik kreeg namelijk ook een zwart scherm zonder muis of toetsenbord connectie als ik automatisch liet updaten. Enige optie was dan nog opnieuw opstarten en via het herstelpunt naar de oude versie terug.

Dus ik heb de migratie tool gedownload en een ISO laten maken. Deze met Rufus op een USB van meer dan 4 GB geplaatst. Ik kreeg een kale versie van Windows10 1609 (kan dat?) terug waar ik geen internet connectie had. Via apparaatbeheer erachter gekomen dat de Netwerkadapters niet werkte.

De drivers heb ik opgezocht via me telefoon en daarop gedownload, via een kabeltje overgezet en opnieuw geïnstalleerd op de PC. Toen ik eindelijk verbinding had kon ik weer alle updates en apps installeren.

Met als gevolg dat het nu 1 uur is en ik morgen weer om 7 uur aan de bak moet. Daarom Weltrusten :confused:

BTW thnx voor bovenstaande reacties/acties, anders was ik zover niet gekomen :rolleyes:
 
Het upgraden is dus niet gelukt?
Anders kan ik jou vanavond wel een adres geven waar je alle iso's kunt ophalen.
Daar heb je geen Rufus voor nodig.
Alleen de goede taal en versie kiezen.
 
Het upgraden is dus niet gelukt?
Anders kan ik jou vanavond wel een adres geven waar je alle iso's kunt ophalen.
Daar heb je geen Rufus voor nodig.
Alleen de goede taal en versie kiezen.

Net toen ik de computer weer opstartte ging er weer een update draaien. Warempel, versie 1709 staat nu als versie aangegeven.
missie uiteindelijk toch geslaagd.
 
Mooi, kijk dan wel of je versie 16299.192 erop hebt staan,
dit voorkomt problemen met de chip lekken van bijvoorbeeld Intel.
Het gaat om update KB4056892
 
Hallo allemaal,
Het is een beetje late reactie (als gevolg van veel andere bezigheden) als "creator" van deze topic, het volgende:
Ik heb uiteindelijk de wijze raad van Prutser opgevolgd en een heel verse, nieuwe installatie van Windows 10 versie 1709 uitgevoerd, via een op DVD gebrand ISO-bestand. Dat ging goed Wel eerst alle persoonlijke bestanden veilig gesteld op een andere partitie.
Dat had wel tot gevolg dat ik ook al mijn progjes opnieuw moest installeren +Netwerk adapter. Dat nam wel wat tijd in beslag maar ok.
Alles werkt naar behoren.........totdat ik een week geleden de Cumulatieve update voor op Windows 10 versie 1709 for x64 gebaseerde systemen (KB4058258) voorgeschoteld kreeg. Je begrijpt het al, er moest opnieuw opgestart worden. EN DAT GING DUS WEER DE MIST IN! Bleef weer hangen in de "opnieuw opstarten" modus. Dus weer de boel uitgezet met de knop op de PC, even gewacht en weer opgestart. De installatie werd verder geconfigureerd. Tot mijn verbazing bleef in de instellingen (BEVEILIGING) de mededeling U moet opnieuw opstarten om de installatie te voltooien staan.
En als ik dan bij de geschiedenis van geinstalleerde updates kijk, staat deze KB4058258 er WEL bij! Dus ik snap er geen hout meer van.
Opnieuw opstarten na een update van een willekeurig programma gaat wel goed evenals opstarten in veilige modus.
Maar........ het opnieuw opstarten probleem blijft bestaan na een windows update . Ook als ik gewoon vanaf mijn bureaublad opnieuw wil opstarten loopt de zaak vast en is uitzetten met de knop de enige manier om "opnieuw op te starten".
Dit was het wat ik nog even kwijt wilde maar ik krijg nu al het zweet als versie 1803 zich aankondigd.........
groet.
 
Dag jasca, mooi dat je ons even op de hoogte brengt!
Wat jij vermeld over U moet opnieuw opstarten om de installatie te voltooien, dat probleem heb ik ook. Ook al het andere wat je meld, zit ik ook mee!
2 verschillende pc, met dezelfde problemen.
Zolang de "build van het besturingssysteem " up to date is, vind ik het prima!
Ik vind nog nergens een oplossing, die bovenstaande problemen oplost!
 
ik heb het gehele topic eens doorgelezen wat mij opviel is dat er ook niemand op het idee kwam om het advies te geven om het snel opstarten eens uit te zetten ...

  1. Typ het woord energie in het zoekvak en druk op Enter.
  2. Klik op Het gedrag van de aan/uit-knoppen bepalen.
  3. Klik op Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn.
  4. Ga naar de sectie Instellingen voor afsluiten en vink de optie Snel opstarten inschakelen (aanbevolen) aan of uit om de functie in- of uit te schakelen.
  5. **concreet dient dus het vinkje bij snel opstarten uitgeschakeld te zijn wil jij het snel opstarten uitgeschakeld hebben .
  6. Klik daarna op Wijzigingen opslaan.
 
Opnieuw opstarten na een update van een willekeurig programma gaat wel goed evenals opstarten in veilige modus.
Maar........ het opnieuw opstarten probleem blijft bestaan na een windows update . Ook als ik gewoon vanaf mijn bureaublad opnieuw wil opstarten loopt de zaak vast en is uitzetten met de knop de enige manier om "opnieuw op te starten".
Dit was het wat ik nog even kwijt wilde maar ik krijg nu al het zweet als versie 1803 zich aankondigd.........
groet.

Wil je het volgende eens doen.
Om te kijken of er fouten aanwezig zijn.
De scan gewoon laten lopen en niet onderbreken, ook al blijft hij lang hangen op een bepaalde %
Aan het eind kun je zien of er fouten zijn gevonden en herstelt.

- Open het start menu en typ "cmd"
- Klik het zoekresultaat cmd (command prompt) met rechts aan en kies uitvoeren als administrator
- Bevestig de prompt met ja
- Typ daarna "sfc /scannow" en druk op enter
- Laat ook deze scan lopen en controleer of er fouten worden gevonden
- Voer de scan bij niet herstelde fouten opnieuw uit met "sfc /scannow"
 
ik heb het gehele topic eens doorgelezen wat mij opviel is dat er ook niemand op het idee kwam om het advies te geven om het snel opstarten eens uit te zetten ...

  1. Typ het woord energie in het zoekvak en druk op Enter.
  2. Klik op Het gedrag van de aan/uit-knoppen bepalen.
  3. Klik op Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn.
  4. Ga naar de sectie Instellingen voor afsluiten en vink de optie Snel opstarten inschakelen (aanbevolen) aan of uit om de functie in- of uit te schakelen.
  5. **concreet dient dus het vinkje bij snel opstarten uitgeschakeld te zijn wil jij het snel opstarten uitgeschakeld hebben .
  6. Klik daarna op Wijzigingen opslaan.
Deze oplossing biedt geen soelaas, helaas.
 
Wil je het volgende eens doen.
Om te kijken of er fouten aanwezig zijn.
De scan gewoon laten lopen en niet onderbreken, ook al blijft hij lang hangen op een bepaalde %
Aan het eind kun je zien of er fouten zijn gevonden en herstelt.

- Open het start menu en typ "cmd"
- Klik het zoekresultaat cmd (command prompt) met rechts aan en kies uitvoeren als administrator
- Bevestig de prompt met ja
- Typ daarna "sfc /scannow" en druk op enter
- Laat ook deze scan lopen en controleer of er fouten worden gevonden
- Voer de scan bij niet herstelde fouten opnieuw uit met "sfc /scannow"
Dit heeft het probleem niet opgelost.
 
Als je via de loep winver intoetst welke versie staat daar dan?
Als het goed is 16299.214
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan