• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fallout 4 dingetje

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsvdv

Vaak hier
Lid geworden
16 okt 2013
Berichten
677
Waarderingsscore
1
Hallo,

Ik speel Fallout 4 op pc.
Ik heb een MSI GTX 960 4G kaart. Ik heb een AMD 6400K 3,9 GHZ Dual Core processor.
Op welke settings moet ik dit spel aankunnen, ik speel op iets hoger dan medium, maar in plaatsjes of gewoon bebouwde plekken krijg ik ongeveer 20 fps.
Ik weet niet of dit zo hoort of niet.

Alvast bedankt!
 
En wat je dan verwacht met die low tot medium hardware?
 
Hier is mij verteld dat ik hem op high aankan, hier ging ik dus van uit.
 
Vraag mij af waarom je dat geloofd, je ziet toch zelf wat de game op jouw pc doet daar veranderd niets aan om te vragen wat de pc zou kunnen, dat zie je toch!
 
Dit was voor ik deze kaart had, ik vroeg het, kreeg antwoord, kocht de kaart en kreeg deze performance. Dit vond ik raar
 
Je zou toch min. 40fps moeten halen op high settings, zijn je drivers up-to-date enzo?
CPU is wel aan de lage kant.
 
Laatst bewerkt:
In het eerste scherm voordat je opstart van Fallout 4, is een menu keuze, klik op options, en dan op RESET, dan krijg je de beste instellingen van jouw hardware, als je dat hoger ga zetten, dan kan het mis gaan vanwege je hardware;))))
 
Je kunt ook eens experimenteren met settings die er niet zoveel toe doen. Anti-aliasing doet op 16x bijvoorbeeld maar heel weinig meer dan 4x, maar kost wel veel rekenkracht. Zo is er vast wel meer. Met google kom je wel het en ander tegen. Oppassen met allerlei tools voor optimaliseren, maar gewoon naar settings kijken.

https://www.google.nl/#newwindow=1&q=fallout+4+performance+settings+guide
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Systeem eisen zijn sowieso al hoger dan ts heeft!. Wat lange pier eigenlijk al bedoeld.

Schilder
 
Laatst bewerkt door een moderator:
fallout 4 draai op mijn xbox super. maar het is wel een zwaar spel. dus als je hardware niet sterk genoeg is gaat het niet werken.
ik denk dat je je niet helemaal goed hebt laten voorlichten voor je de kaart ging halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan