• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Favorieten imporeteren in de nieuwe Internet explorer in de Preview Windows 10 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Beste mensen,

Momenteel heb ik de preview versie van Windows 10 in Dualboot met Windows 8 op mijn Laptop staan. Ik heb in Windows 10 geprobeerd om Favorieten van Internet Explorer te importeren uit een bewaar-datamap, die ik elders op mijn Laptop heb staan. In vorige versie's van Internet Explorer ging importeren en exporteren van favorieten heel gemakkelijk, maar in deze nieuwste Internet Explorer zie ik die mogelijkheid niet. Ik heb natuurlijk al overal gezocht en geprobeerd om die bestaande favorieten te kunnen importeren, maar dat is tot nog toe niet gelukt. Ik hoop nu dat er iemand op dit Forum is, die mij verder kan helpen. Ik zou blij zijn met een (of meer) reactie(s) en ben benieuwd.

Groetjes,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je doelt op Edge - de nieuwe browser en opvolger van Spartan?

Microsoft geeft volgende oplossing voor de favorieten:

Copy your favorites from %localappdata%/Packages/Microsoft.Windows.Spartan_cw5n1h2txyewy/AC/Spartan/User/Default/Favorites.
Save them to %userprofile%/Favorites.
After upgrading to the next build open Microsoft Edge, choose Settings, and youll see an option to import favorites from another browser. Choose Internet Explorer to import the favorites you saved in your %userprofile% directory into Microsoft Edge.
 
Hoi Abraham,

Je vraagt of ik Edge - de nieuwe browser en opvolger van Spartan bedoel. Eerlijk gezegd, weet ik dat niet precies. Zou het gebruik van de huidige Internet Explorer in Windows 10 ook mogelijk zijn, denk jij?
Bedankt voor jouw reactie en de aanwijzing, vindt het wel jammer dat MS het importeren van favorietenzo ingewikkeld heeft gemaakt.

Groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan