• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Feedback op configuraties

Status
Niet open voor verdere reacties.

01101010

Nieuw lid
Lid geworden
21 jun 2015
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal, de laatste tijd ben ik bezig geweest met het zoeken naar onderdelen voor mijn eerste game PC. Daarom vraag ik om feedback/tips/advies over onderstaande configuraties. Wat ik vooral met de computer wil doen is Gamen en video's en foto's bewerken. Alvast bedankt!

config 1:
http://gamepc.nl/game-computers/gam...Ftx2mr7F3X2o0tk4M2q3CbEF2rX4iBK4GPeSbQ00000Tl

config 2:
Game PC ALTERNATE Thunderstorm GX508 (=== Assemblagekosten GamePC ===, Obsidian 750D, Big tower behuizing, HX1000i, Voeding , X99S GAMING 9 ACK, Moederbord, 850 EVO, 250 GB, Solid State Drive, Desktop HDD, 4 TB, Harde schijf, GV-N980WF3OC-4GD, Grafische kaart, Geluid, Geluidskaart, Core i7-5820K 3,3 GHz (3,6 GHz Turbo Boost), Processor, Mugen 4 PCGH Edition, CPU-koeler, 16 GB DDR4-3000 Quad-Kit, Netwerk, Netwerkkaart, SH-224FB, DVD-brander, Geen besturingssysteem, Software, Garantie, CPU-koeler)

de prijs voor config 1 is via de link te zien en die van 2 = 2.608,06
 
Ach, als je budget zo groot is, kies de 1e.
Voor gamen heb je die cpu en die hoeveelheid geheugen niet nodig maar voor renderen is dat wel aan te bevelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan