• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fijn om hier te zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

LCARS

Nieuw lid
Lid geworden
24 aug 2019
Berichten
3
Waarderingsscore
3
Een goedendag,

Graag stel ik mij even voor. Mijn naam is Robert en ik ben erg geïnteresseerd in oude computer systemen. Met name laptops tot het jaar 2000 (om en nabij), vanwege ruimtegebrek ga ik computer kasten niet kwijt kunnen. Mede om zo mijn oude software (games) te kunnen draaien. Dit ipv emuleren geeft mij een kick.

Ook de oude hardware fixen is iets wat ik erg leuk vind. Zo heb ik nu een oude Compaq 4/25cx (Chandler's laptop van "Friends") en ben bezig deze weer helemaal netjes te krijgen (daar zoek ik nog onderdelen voor en informatie, welke binnenkort wel een topic zullen krijgen op dit forum). Verder heb ik nog een Compaq 420c en een Compaq evo n600c. Met een beetje geluk straks een laptop voor elk besturingssysteem t/m XP. (maar de 4/25cx heeft mijn focus voor nu)

Verder game ik sinds 1992 (was ik 5) en heb het gave begin van de ontwikkeling van games mogen meemaken. Om nostalgische redenen ben ik sinds 3 jaar terug oude Big Boxed PC games gaan verzamelen (alleen de games die ik ook daadwerkelijk gespeeld heb). Ik heb in 2006 bij Alternate gewerkt om mensen te adviseren (verkoop), deed een beetje pijn dat ze nu geen showroom meer hebben.

Ook speel ik natuurlijk nog huidige games, dus heb een goede game pc... kan niet wachten op Cyberpunk 2077 en Doom Eternal. Verder heb ik nog een forse Mass Effect collectie, mijn favoriete spel ooit.
Mijn favoriete klassieke games zijn Battlezone, Machines, Incoming, Unreal, Doom, Wing Commander, AvP, etc. etc.

Mijn vrouw heeft er niet zoveel mee, maar staat het wel toe :)
 
Hallo Robert,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Hallo Robert,

Welkom hier op het forum!
Wat een leuke omschrijving van jou hobby`s!
 
👍
Welkom op het Forum Robert,
ik ben toevallig ook fan van oudere generaties Laptops en Programma's
 
Welkom Robert.
Gr.
Pred..
 
Hallo Robert,

Welkom op dit forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan