• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Firefox en ING

Status
Niet open voor verdere reacties.

sperwer

Gevestigd lid
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
335
Waarderingsscore
6
Hallo

Ik heb de nieuwste versie van Firefox geïnstalleerd.
Als Ik ING opstart dan krijg ik alleen de bovenzijde van de website te zien. Verder gebeurt er niets.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn of moet ik bij ING zijn.
Is het ook mogelijk weer naar de voorafgaande versie te gaan?
Bij voorbaat dank voor een reactie.
 
Deze link: Particulier
Die doet het gewoon in mijn FireFox; ik vind het wel een schreeuwende pagina, vooral als je ABN-AMRO gewend bent.
 
Wat je ook kunt proberen mocht bovenstaande niet helpen is de hardwareversnelling uit te zetten.
  1. Klik op de menuknop en kies Voorkeuren.
  2. Selecteer het paneel Algemeen.
  3. Wis onder Prestaties het vakje Aanbevolen prestatie-instellingen gebruiken.
  4. Haal het vinkje weg bij Hardwareversnelling gebruiken wanneer beschikbaar
 
Ik beide oplossingen geprobeerd en helpen niet.
Als ik opstart met uitgeschakelde add-ons dan is er geen probleem.
Ik kan proberen door steeds een add-on uit te schakelen kijken welke add-on de boosdoener is.
Overigens met Opera heb ik geen problemen met ING.
Kan iemand me vertellen hoe ik de vorige versie weer geïnstalleerd krijg mocht het voorgaande niet helpen.
 
Ik heb de vorige versie weer opgezet.
Zal later wel eens proberen aan welke add-on het ligt.

Bedankt voor de reacties.
 
Geen dank!
 
Heb ik het idee dat de TS geen weet ervan heeft dat met de versie 57 van Firifox het grote sterven van add-ons is ingezet, omdat Firefox 57 met extensies werkt?

Zo heb ik in mijn Firefox een bèta-versie zitten van LastPass, die af en toe nukken heeft.
Disconnect was er heel snel als nieuwe extensie, zoals ook uBlockOrigin.
En ondertussen is mijn favoriete YouTube downloader er ook weer.
daarmee kan ik van veel site de video's downloaden als ik dat wil.
Verder wacht nog op bijvoorbeeld FlagFox en nog een stel anderen
 
Als ik dit lees, dan moet ik Firefox ook maar eens gaan uitproberen.

Brace yourself for an all-new Firefox. It’s fast. Really fast. It’s over twice as fast as Firefox from 6 months ago, built on a completely overhauled core engine with brand new technology from our advanced research group, and graced with a clean, modern interface. Today is the first of several releases we’re calling Firefox Quantum, all designed to get to the things you love and the stuff you need faster than ever before. Experience the difference on desktops running Windows, macOS, and Linux; on Android, speed improvements are landing as well
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan