• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Firefox gebruikers opgelet!

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Firefox gebruikers opgelet! Is jullie Firefox versie al 72.0.1?

In de oorspronkelijke versie 72.0.0, een aantal dagen geleden in dit nieuwe jaar uitgebracht, zit een beveiligingsprobleem.
De Jitcompier bevat namelijk een "gat",welk al actief benut wordt om computers tot crashen te brengen of om code binnen te sluizen.
 
Firefox gebruikers opgelet! Is jullie Firefox versie al 72.0.1?

In de oorspronkelijke versie 72.0.0, een aantal dagen geleden in dit nieuwe jaar uitgebracht, zit een beveiligingsprobleem.
De Jitcompier bevat namelijk een "gat",welk al actief benut wordt om computers tot crashen te brengen of om code binnen te sluizen.

Hier meer informatie over :


En die stappen die hier beschreven staan lijkt me niet eenvoudig , doel op het eerste reactie erop

 
Laatst bewerkt:
Ik zit ook al een aantal dagen zonder problemen op 72.0.1
 
heb hem ook, maar ik heb het idee dat alles een beetje trager werkt dan voorheen.
 
Een goed idee om even een topic te starten. Hopelijk blijven op die manier veel mensen uit de problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan