Vraag Firefox geeft vreemde tekens

alfamale123

Gevestigd lid
Ik heb firefox al een paar keer geinstalleerd en het komt niet goed,ik krijg vreemde tekens???

Vuurvosfirefox.png

Rubensky

Moderator
Medewerker
Ik heb de titel van je topic ter verduidelijking aangepast.

Wanneer krijg je die tekens precies te zien?

TS
TS
alfamale123

alfamale123

Gevestigd lid
Als ik firefox opstart,had hem al eens geinstalleerd en die werkte toen.
Eraf gedaan en terug geinstalleerd en...gaat mis...
Heb mijn vpn terug daaraan ligt het ook niet.

Rubensky

Moderator
Medewerker
Krijg je die tekens ook te zien als je naar bijvoorbeeld www.google.nl gaat? Of is het alleen als je op de website bent die we in het screenshot zien?

hansiv

Junior lid
Kijk in Firefox eens bij opties - Taal en vormgeving. Staat daar soms een vreemd lettertype. Bij mij staat Standaard (Times New Roman)

aarie25

Moderator
Medewerker
Reset Firefox dan eens om te kijken of het probleem weg is.
De vraag van Lange Pier nog uitgevoerd?

Firefox vernieuwen
  1. Klik direct op deze knop Firefox vernieuwen als u deze pagina in Firefox bekijkt.
    Dit werkt niet als u een andere browser of een mobiel apparaat gebruikt.
    • U kunt ook een knop Vernieuwen van Firefox boven aan Firefox opzoeken over ondersteuning voor het oplossen van problemen pagina.
  2. Als u wilt doorgaan, klikt u op Firefox vernieuwen in het bevestigingsvenster dat wordt geopend.
  3. Firefox wordt gesloten om zichzelf te vernieuwen. Als u klaar bent, geeft een venster uw geïmporteerde informatie weer. Klik op Voltooien en Firefox zal openen.

TS
TS
alfamale123

alfamale123

Gevestigd lid
Al een scan gepleegd met Malwarebytes en Adwcleaner?
Reset Firefox dan eens om te kijken of het probleem weg is.
De vraag van Lange Pier nog uitgevoerd?

Firefox vernieuwen
  1. Klik direct op deze knop Firefox vernieuwen als u deze pagina in Firefox bekijkt.
    Dit werkt niet als u een andere browser of een mobiel apparaat gebruikt.
    • U kunt ook een knop Vernieuwen van Firefox boven aan Firefox opzoeken over ondersteuning voor het oplossen van problemen pagina.
  2. Als u wilt doorgaan, klikt u op Firefox vernieuwen in het bevestigingsvenster dat wordt geopend.
  3. Firefox wordt gesloten om zichzelf te vernieuwen. Als u klaar bent, geeft een venster uw geïmporteerde informatie weer. Klik op Voltooien en Firefox zal openen.
Heb alles geprobeerd en niks helpt,opgefrist en zonder add ons in veilige modus ook niks.
Ik ga nu eens een scan doen.

TS
TS
alfamale123

alfamale123

Gevestigd lid
Ik heb alles gescand en een paar pop's en pup's maar ik download een progje en kan geen .exe files
niet meer uitvoeren die ik nu download,oudere .exe files wel???strange.

aarie25

Moderator
Medewerker
Wat bedoel jij precies dat jij geen exe files kan uitvoeren?
Welke melding krijg je dan te zien?

TS
TS
alfamale123

alfamale123

Gevestigd lid
Ik heb nog 1 maal alles gescand en kan weer .exe files uitvoeren maar in firefox blijf ik vreemde tekens zien,heb firefox al reinstalled maar zonder resultaat.
Daarentegen werkt TOR wel???

aarie25

Moderator
Medewerker
Waar heb jij mee gescand, met Malwarebytes en Adwcleaner?
Heb jij ook vreemde tekens als er geen vpn aan staat?

TS
TS
alfamale123

alfamale123

Gevestigd lid
Ja met beide programma's aarie25,als de vpn niet aanstaat heb ik ook vreemde tekens.

aarie25

Moderator
Medewerker
Hebben beide programma`s nog dingen gevonden?
Zo ja scan dan eens met Eset online scanner.
Klik hier op scan nu -> Gratis virusscanner met de ESET Online Scanner
Want het kan goed zijn dat er dan nog rommel aanwezig is en jij daarom die vreemde letters krijgt.

Abraham54

Administrator
Medewerker
Om de zoveel tijd ondervind jij weer de gekste dingen met jouw Windows.

Indien je geen goed systeemimage hebt om terug te zetten is de enigste oplossing Windows schoon opnieuw te installeren, daar wat jij uitspookt met jou Windows niet navolgbaar is en er dus ook geen oplossing voor is.

Bovenaan Onderaan