• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Firefox ontregeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Gewaardeerd
Lid geworden
9 dec 2013
Berichten
1.739
Waarderingsscore
14
Ik heb een aantal dingen uitgeprobeerd via Firefox en nu ben ik mijn add ons kwijt, krijg ze niet meer geïnstalleerd, mijn startpagina ziet er anders uit, werkbalken zijn anders en nemen meer ruimte in enz. Ik heb FF (57.03 64b) opnieuw geïnstalleerd maar met hetzelfde resultaat. Ik weet niet meer hoe ik mijn vertrouwde versie terugkrijg. Kan ik daar nog naar terug?
 
Heb je een backup gemaakt van de instellingen? Die heb je namelijk nodig om terug te keren naar de oude versie.
 
Gebeurt dat niet automatisch..? Ik doe dat niet elke dag voor een browser omdat bladwijzers, geschiedenis enz. ook allemaal worden bewaard.

Kijk, zoiets staat nu ook standaard in de Google startpagina. Geen idee waar dat vandaan komt.
 
Ik zie nu ook ineens herhalende reclame video's rechts naast het forum verschijnen...!
 
Geschiedenis bewaar ik niet maar bladwijzers kun je gewoon exporteren en daarna weer opnieuw importeren. Ga naar "Bladwijzers" "Alle bladwijzers tonen" "importeren en reservekopie maken"
 
Ik zie nu ook ineens herhalende reclame video's rechts naast het forum verschijnen...!

Dat komt waarschijnlijk omdat je op dit moment geen Adblocker aan hebt staan.
 
Ik heb wel een map gevonden (Oude Firefox-gegevens) met heel veel andere mappen, allemaal gewijzigd vandaag om 12.30 uur, maar met bestanden van een aantal maanden geleden. Kan ik daar iets mee...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan