• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Firefox optimaliseren en andere tips

"omdat ik Ccleaner en Wisedisk cleaner niet altijd vertrouw "
Ccleaner durf ik na juiste instelling wel te gebruiken. De regcleaner op bepaalde onderdelen maar heel sporadisch want met regcleaners heb ik erg slechte ervaringen. Ik denk dat die regcleaners soms .dll's van progs willen verwijderen die door de makers ten "onrechte" zijn aangepast. Verwijder je die, dan werkt je software niet meer naar behoren. Vaak ontdek je dit pas na weken of maanden en dan weet je niet meer wat de oorzaak kan zijn. Van de .dll's blijf ik dus af.
Wat betreft Wisediskcleaner: na zorgvuldig alle settings te zijn nagelopen heb ik die wel al één keer durven gebruiken. Ik heb echter zeker niet alles aangevinkt.
 
Ik gebruikte alleen de standaard instellingen, wat veel mensen niet doen, omdat ze niet weten waar er precies gebeurd.

Maar ik laat het voor nu even met het aanpassen van Firefox.
Ik heb de eerste 2 dingen aangepast en kijk het even aan.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan