• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Firefox probleem bij openen plaatselijk bankaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Ik heb met Firefox nauwelijks problemen bij openen van elke willekeurige site, op één na:
Ik wil een plaatselijk bankaccount openen en moet daarvoor username en password invoeren.
Als ik in de Home pagina die knop activeer krijg ik na een 10tal seconden deze mededeling:
11146
Als ik hetzelfde doe, maar Internet Explorer gebruik, geen probleem!
Cookies kunnen worden geaccepteerd, dus dat is het niet.
Ik heb gezocht in de settings van Firefox maar kan niets vinden wat de oplossing zou kunnen zijn. Wat kan in Firefox de oorzaak zijn dat dit niet gaat?
MVG perloc
 
Dit krijg ik in mijn Firefox:

5c6d197b5888c-Perloc_bank.jpg


Ik weet ook niet wat er staat, maar schijnbaar heeft Firefox een probleem met de bankverbinding bij het inloggen.
 
Nee, het ziijn alleen een paar mededlingen dat je alert op iets moet zijn
Als je doorklikt onderop in dat zwarte veldje gaat ie naar de inlog pagina.
Maar met Firefox kom ik niet zover!! Hij komt dan met die mededeling dat de pagia niet goed wordt gestuurd.
Ik heb deze: Firefox_Setup_64.0b8.exe na download geïnstalleerd, op 7 febr. j.l.
perloc
 
Dat is al weer een oude versie.
Klik op de streepjes rechtsboven in Firefox - klik op help en dan op About Firefox.
Dan wordt de updater aktief indien jouw internetverbinding meewerkt.
 
"Ik heb met Firefox nauwelijks problemen bij openen van elke willekeurige site, op één na: " Zo heb ik problemen met het openen van de Tweakerssite. Dat gaat in IE ook goed. FF doet blijkbaar iets bijzonders.
Soms krijg ik ook "Netwerkprotocolfout"
Het is een hele zoektocht maar hier heb je een "roadmap": Websites don't load - troubleshoot and fix error messages | Firefox Help
 
"
En gebruik hier ook FF en kan prima op Tweakers komen.
Cookie beleid miss.? "
Zoiets zou het wel moeten zijn denk ik. ik ga nog eens puzzelen want er lijkt ook verband te zijn met mijn Windscribe VPN
 
@Lange Pier: Ik ga onderzoeken of dit het probleem is:
"The problem only happens in Firefox
If another web browser works just fine, one of following solutions should fix things:
The cause
If you were able to load websites until you updated Firefox, your Internet security software (including firewalls, antivirus programs, anti-spyware programs, and more) is likely preventing Firefox from connecting to the Internet.
This problem occurs when your Internet security program was set to trust the previous version of Firefox, but no longer recognizes your updated version as trusted.

Fixing the problem
To allow Firefox to connect to the Internet again:
  1. Make sure your Internet security software is up-to-date (i.e. you are running the latest version).
  2. Remove Firefox from your program's list of trusted or recognized programs, then add it back. For detailed instructions, see Configure firewalls so that Firefox can access the Internet."
Mogelijk dat Perloc dit ook kan controleren.
 
Ik denk dat het bij mij Kaspersky is. Na uitschakeling (alleen Mbam bleef draaien) leek het probleem opgelost. Ik heb firefox.exe even in de exclusionlist van Kaspersky gezet en het probleem lijkt opgelost.
Ik vraag me wel af of ik dan nog wel beschermd ben tijdens het internetten !!!
Daarom maar weer van de lijst verwijderd. Dan maar geen Tweakers. In elk geval weet ik nu waar het aan ligt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan