• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Firefox start vanzelf op na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm.. Ik heb een paar dagen geleden FF opnieuw geinstalleerd maar heb het probleem weer...
Uit het autorun verhaal kom ik niet uit en weet ook niet waar ik het kan vinden .... Het is volgens mij alleen weer bij de 1e keer opstarten van de pc van de dag ...
- Update ... Ik heb net noscript geinstalleerd.
 
Heb jij iets toegevoegd of veranderd aan Firefox?
Want het is wel vreemd dat hij zo lang weer heeft gewerkt.
 
Alleen Ublock... Bij de nieuwe installatie volgens mij alles gelaten hoe het was... Bij de oude versie had ik volgens mij wel wat veranderd... Maar ik weet niet meer wat....
 
Kijk eens in de map Opstarten.
Als daar Firefox in staat - die dan verwijderen.

En consulteer ook Taakbeheer - tab Opstarten.
Staat daar Firefox - dan Opstarten uitschakelen.
 
Bij beide staat het er niet in .... Niet in de map opstarten noch in Taakbeheer / opstarten
 
Ik heb nu wel een map gevonden met oude firefox gegevens??
 
Heb jij een 64 bit Windows en ook een map Mozilla Firefox in Program Files (x86) staan?

Die mag dan weg (handmatig verwijderen - daarna de prullenbak legen.

De map Maintanance Service wel laten staan, die is nodig.
 
Ik heb geen Mozilla Firefox in de Program Files x86 staan wel de map Maintanance Service
 
Dat heb ik gedaan... Ik zit nog steeds met dezelfde kwaal ...
 
Reset Firefox eens, want het zou kunnen dat hij de oude instellingen heeft gebruikt.
 
Reset Firefox eens, want het zou kunnen dat hij de oude instellingen heeft gebruikt.

Dat heb ik nu net gedaan... Ik heb voor de zekerheid Ublock er even af gelaten... Nu wachten tot morgen denk ik....
 
Dan wachten wij even morgen af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan