• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky FM ontvangen op computer via headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

JKL

Gevestigd lid
Lid geworden
15 sep 2016
Berichten
209
Waarderingsscore
2
Hoi allemaal!

Androidapparaten hebben de mogelijkheid om d.m.v. een ingeplugde headset FM radio te kunnen ontvangen zonder internetverbinding. Is dit ook mogelijk voor computers met Windows 10 (eventueel door iets extra's te installeren), of moet ik hiervoor een losse FM-receiver o.i.d. kopen?

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Hallo,

Zou zo iets als dit geen optie kunnen zijn?
Klik hier
 
@aarie25 dank voor de reactie.

Ik zie dat ik er niet bij heb gezegd dat dit puur theoretisch is, en ik als alternatief mijn telefoon kan inzetten op de manier zoals eerder beschreven, maar ik ervaar dit als net iets minder praktisch dan een via een laptop, maar het is zeker niet onmogelijk.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.
 
Via de computer werkt het voornamelijk online. Dit door naar een Fm site te gaan.
Ook is er een optie om Fm via Bluetooth op de computer te krijgen in combinatie met bijvoobeeld jou telefoon.
 
Oke, dan weet ik voor nu genoeg. Bedankt!

Gooi maar een slotje op dit topic.
 
Geen dank en ik zal er een slotje op doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan