• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fonts werken niet na Wordpress Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
1.359
Waarderingsscore
3
Afgelopen week is mijn website geüpdated, de nieuwste Wordpress-versie is geïnstalleerd. Daar werken een van de gekozen fonts (Pridi) op mijn website niet meer. Dat is raar, want die worden aangeroepen in mijn header.php en via de css aan de juiste css-opmaak gekoppeld. Het andere lettertype werkt wel nog.

Meer mensen die dit probleem ervaren en hier wellicht al een oplossing voor gevonden hebben?
 
Ik heb maar wat op Google gezocht, maar gebruik je een SSL plugin? Iemand had zo'n dergelijk probleem, en zijn oplossing was een andere SSL plugin te installeren, namelijk 'SSL Insecure Content Fixer'.

Ik weet verder helemaal niks van Wordpress, dus verder heb je niks aan mij.
 
Het probleem heeft zich (volgens mij) vanzelf weer opgelost. Het zal wel iets met de update te maken hebben gehad. Toch bedankt voor het meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan