• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Foto`s overzetten naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Acer Aspire E 17
Windows 8.1
64 bits besturingssysteem
Ik heb mijn telefoon niet nodig dit dient maar alleen om met de camera foto te kunnen maken en ook voor mijn andere camera Clever Dog dat gaat allemaal goed en dat wordt herkent . er steken geen Sims in de KL450 die heb ik toch niet nodig , alleen dient de KL450 om Foto' s naar mijn pc te sturen , Google drive die staat er op en die ga ik nu proberen ?
 
Dat lijkt mij de beste optie.
Dan kun je daarna inloggen op Google drive op de laptop en de foto`s downloaden.
 
wat ik nog wilde weten moet men eerst nog de vliegtuigstand op beide toestellen op aan of uit te zetten?
 
Het uploaden van foto's gebeurd via wifi (of data), in vliegtuigstand schakel je alle verbindingen uit!
 
bedankt dan moet ik die alle twee in vliegtuigstand schakelen
 
Bij mij telefoon staat die standaard op alleen opladen als ik hem met een usb aan de pc verbind.
ik moet dan op mijn telefoon bij usb opties even aangeven dat ik bestanden wil delen.
pas daarna kan ik via verkenner op de telefoon komen.
en geeft win 10 automatische de opties waaronder fotos overzetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan