• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Foto`s overzetten naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
909
Waarderingsscore
4
@Abraham54 ik heb mij die maar alleen aangeschaft voor mijn camera en om foto's te maken dat gaat heel goed maar spijtig kan geen foto naar mijn pc sturen , iemand anders een oplossing daarvoor ?
 
Is dus een Android, dus heb je een Google account denk ik, gebruik dus google foto op je smartphone, je foto´s worden dan eveneens opgeslagen in the cloud, inloggen op je browser op je pc en alle foto´s die op je smartphone staan vind je daar terug en kun je indien je dit wenst downloaden naar je pc.
 
@Giedoke,

Ik jou even een eigen topic gegeven, want jou vraag in andermans topic zetten is niet handig.
 
spijtig kan geen foto naar mijn pc sturen , iemand anders een oplossing daarvoor ?

Heb jij geen usb stekker bij die telefoon zitten, die kun je dan gebruiken om het aan de pc aan te sluiten en zo de foto`s over te zetten?
Maar ook via een sd kaartje kun je dat heel makkelijk doen.
Alleen moet je dan wel een Micro SD Adapter aanschaffen om het kleinere kaartje in te doen.
Ook zou je als jou pc bluetooth heeft, het daarmee kunnen overzetten.
 
Als ik het goed begrijp wil je dus foto's overzetten van een android toestel naar USB, dan kun de oplaadkabel (als de stekker tenminste los te halen is) gebruiken (dit moet ook een datakabel zijn). Zoals @Aarie25 schfrijft. Je krijgt op je telefoon kort een melding te zien dat je kunt kiezen voor alleen opladen of ook voor gegevens overdracht via USB, hier moet je op klikken. Dan zie je daarna onder deze computer je telefoon zien staan.
 
ik heb zo'n adapter en een klein kaartje dat ik via de adapter in mijn pc steek en dan kan ik de Foto' zien bluetooth staat ook op mijn pc , maar als ik het voedingskabeltje in mijn pc steek dan start de smartphone op en dan zie ik maar alleen een batterij opstaan die geladen wordt en niets van een aansluiting van een android toestel naar USB en hoe ik de oplaadkabel kan gebruiken om te kunnen overladen naar pc dat begrijp ik niet ik krijgt op mijn telefoon geen melding te zien dat je kunt kiezen voor alleen opladen of ook voor gegevens overdracht via USB.
 
Maar als jij toch een adapter hebt, dan is het helemaal makkelijk.
Als jij de foto`s al kunt zien, dan kun je die dus kopiëren naar een nieuwe map of afbeeldingen.
 
Met mijn adapter waar een kaartje insteekt daar kan ik mede opladen en opslaan enz. maar de bedoeling is wel dat ik de foto's of andere van mijn Smartphone kan sturen naar mijn pc en dat gaat nu niet ik kan wel foto's opnemen en weergeven die met de camera gemaakt zijn en verder niets , dat filmpje laat ook niet veel zien van de smartphone alleen hoe dat aangesloten moet worden via het voedingskabeltje en verder laat het zien wat men er mede kan doen wel met een pc en dat weet ik ook , maar de bedoeling is helemaal anders zoals ik het beschrijf. Verder als ik het kaartje geladen heb via mijn pc en ik wil die eventueel gebruiken op de Smartphone daar is niets voorzien daar voor ik heb gezien bij de beschrijving er van dat er twee openingen zijn voorzien Sim1 en Sim2 ik had er al aan gedacht het kaartje in Sim2 te steken om te zien of dat gaat .
Nu heb ik wel gaan zien in instellingen bij sim aansluitingen waar men moet aanduiden of men Sim1 of Sim2 wil gebruiken daar mag men dit aanduiden daar gebeurt niets ?
 
Kijk dan of het wel via bluetooth lukt.
Als je 1 of meerdere foto`s selecteert en even ingedrukt houdt, dan krijg je verschillende verzend opties.
Daar kun je dan ook kiezen voor bluetooth.
 
Wat ik ook wil melden spijtig dat het filmpje in het Engels gesproken wordt en dan die snelheid daar versta ik weinig van mijn Engels is niet zo goed een beetje versta ik er van en als dat dan traag moest gesproken worden dan was dat nog beter .
Als er iemand mij een beetje kon uitleggen hoe ik dat moet doen met de zelfde kabel als de voeding , en die te gebruiken als USB kabel dan kon ik zien of dat gaat.
 
@Aarie25 als ik op bluetooth duw dan staat er niets in .
 
Je moet de bluetooth van de telefoon en pc wel eerst aanzetten en er dan 1 laten zoeken.
Die zal aangeven dat er een andere bluetooth verbinding in de buurt is.
Als je dan toestemming geeft om te verbinden, dan kun je daarna de foto`s doorsturen.
 
Dat heb ik gedaan en ook koppelen maar ik kan geen koppeling krijgen met de andere
 
Geeft hij dan een melding?
Zie je hem wel in de lijst staan?
 
Heeft de PC wel bluetooth?
Indien je die USB kabel gebruikt is de telefoon gewoon als schijf te zien in verkenner.

Gebruik je Facebook?, doe het via messenger b.v., zet 'm in messenger op de phone en op de PC is het dan op de foto, opslaaan als.
 
Net als fredjeh ook al noemt!

Zo doe ik dat ook! Al de foto's die ik maak met mijn telefoon gaan naar de cloud, wil ik ze op mijn PC hebben, is het een kwestie van downloaden. Simpel!
 
@Aarie25 dat heb ik ook gedaan als ik op instellingen druk en blijf drukken op foto dan krijg ik die allemaal te zien en daar onder kan ik lezen Foto's Albums voor jou Delen .
Geeft hij dan een melding? Ja
Zie je hem wel in de lijst staan? Ja
er wordt gevraagd om te koppelen en dat heb ik dan ook gedaan na een beetje wachten krijg ik te zien is dit de wachtcode met nummers en op het scherm staan de zelfde nummers zo dus klik op ja en het antwoord is verkeerde code? @Lange Pier
Heeft de PC wel bluetooth?dat denk ik wel want ik heb op mijn pc de pc instellingen geopend en stond Bluetooth in ?

Indien je die USB kabel gebruikt is de telefoon gewoon als schijf te zien in verkenner. Neen die is niet te zien.
Gebruik je Facebook?, doe het via messenger b.v., zet 'm in messenger op de phone en op de PC is het dan op de foto, opslaaan als. Neen ik gebruik geen Facebook
@prutser Al de foto's die ik maak met mijn telefoon gaan naar de cloud, wil ik ze op mijn PC hebben, is het een kwestie van downloaden. Simpel! Maar niet voor mij ik wet nog niet eens wat cloud betekent ?
 
Wat is het merk en type pc?

Android telefoons hebben Google drive erop staan en omdat je een account nodig hebt op een telefoon kun je de foto`s makkelijk in de cloud zetten (Google drive)
Als je dan via de pc in log op Google Drive met jou account kun je daar de foto`s weer downloaden.
 
Ik laat Aarie je verder helpen, te veel reacties van verschillende leden, wordt het alleen maar ingewikkelder!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan