• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fotos afspelen op monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tycho

Gevestigd lid
Lid geworden
17 dec 2014
Berichten
205
Waarderingsscore
2
Goedemorgen allemaal!

Ik werk momenteel bij een soort VVV kantoor en daar hebben ze een Philips monitor staan met een usb port. Nu wilde een collega fotos op de usb zetten en deze laten afspelen op de monitor zonder computer aangesloten en dat werkte niet.
Eerste vraag is eigenlijk; is dit uberhaupt wel mogelijk? (mijn collega zegt dat ze het eerder op deze manier heeft gedaan maar ik geloof dat het niet kan met puur de monitor en de usb erin)
Tweede vraag: Hoe kan je ervoor zorgen dat dit wel zou kunnen zonder een grote pc mee te moeten brengen (bijvoorbeeld met een Raspberri Pi?)

Thanks alvast! :)
 
Jazeker kan dat, / -nee, dat kan niet-, (als het een TV betreft en niet alleen maar een 'monitor') maar dat hangt af van de in de TV ingebouwde software. Als het 'slechts' om een monitor gaat dan ben ik bang dat het niet zal gaan lukken. Bijv, elke Samsung TV, niet ouder dan een jaar of 10 heeft deze optie gewoon ingebouwd. Wat is (precies) het typenummer van de TV?

Als het toch om een monitor zou gaan ipv een TV, een zware computer meesjouwen is sowieso niet nodig, zelfs het meest simpele laptopje kan de foto's middels usb op de monitor krijgen.
 
Ik heb even gekeken en het is sowieso een monitor: philips hwc9220i

Haha ik snap dat het met een laptopje ook kan, maar ze heeft liever geen laptop/pc of wat dan ook mee, liefst zo klein mogelijk. Volgens mij willen ze het op kleine beurzen gebruiken enz.
 
Tja, wat is klein? Ik heb hier een 10" Netbookje van Toshiba van een jaar of 8 oud, harde schijf van 150 giga of zo, Atom 1.6 processortje en daar keek ik zelfs films op. Ding is te koop voor € 25,-- Er staat zelfs Win 10 en Office 2007 op.

Een goedkoop mediapspelertje zal waarschijnlijk ook al voldoen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan lijkt mij m'n 2e hands netbookje van € 25,-- (en 1 kilo wegend......) toch een ietwat cheapere deal.
 
Zekers is dat een goedkopere deal. De optie zette ik erbij omdat een tweede optie om af te wegen nooit slecht is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan