• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Foto's delen in Instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
In Instagram kan ik cameratoegang inschakelen aan Instagram om foto's te delen
Maar als ik click op een blauwe tekst cameratoegang inschakelen gebeurt er niks
Hoe komt dit?
 
Doe je dat via de app of doe je dat via de website? Kan je ons van meer informatie voorzien?
 
Via de website
 
Ik kan nu foto's uit Instagram op mijn tijdlijn zetten van Facebook. Maar als ik die dan wil delen in een groep kan weer niet
Hoezo niet?
 
Dat is ook weer afhankelijk van eventuele meldingen die je krijgt. Wordt daar een reden in gegeven?
 
Couldn't Share Post

Something went wrong when sharing this post. Please try again.
 
Doe je dat met de Facebook app? Reset daar de instellingen dan eens van.
 
Kunt u mij stap voor stap uitleggen, hoe ik dat met doen?
 
Eigenlijk is het heel simpel. Log uit. verwijder de app en installeer deze opnieuw.
 
Nee helpt niet
 
Voor een telefoon moet het zo, hopelijk kun je voor jou computer hier nog tips uithalen.

STAP 1: GA NAAR INSTAGRAM
Open Instagram op je iPhone.

STAP 2: GA NAAR CAMERA
Ga naar de camera-functie om een foto te nemen die je wilt delen op Facebook.

STAP 3: NEEM EEN FOTO
Neem bijvoorbeeld een artistieke foto van je toetsenbord.

STAP 4: PAS FOTO AAN
In de volgende stap kan je de foto aanpassen door er bijvoorbeeld een filter op te plaatsen. Ook als je de foto deelt op Facebook worden de filters en andere aanpassingen netjes weergegeven. Als je tevreden bent over je foto tik je op volgende.

STAP 5: KOPPEL MET FACEBOOK
Om je foto te kunnen delen op Facebook, tik je op “Facebook”. Je iPhone zal nu automatisch een verbinding maken met Facebook. Het spreekt voor zich dat de Facebook app op je iPhone moet geïnstalleerd zijn. Als je niet bent ingelogd op Facebook, moet je dit eerst doen. Je zal zien dat bij het maken van de verbinding met Facebook je scherm even zal verspringen naar de Facebook app. Automatisch keer je terug naar Instagram. Je hoeft hiervoor niets te doen!

STAP 6: DELEN MAAR!
Als je terug op het scherm van Instagram zit, dan zie je dat het Facebook icoontje een andere kleur heeft. Dit betekent dat je gekoppeld bent met je Facebookaccount en dat de foto gedeeld zal worden op Facebook.
 
Als ik het goed begrijp moet ik Facebook op mijn telefoon installeren?????
 
Gezien het feit dat Instagram eigenlijk voor een telefoon is uitgebracht, zou je dat kunnen doen. Als je daar dan de foto's op zet zijn ze ook zichtbaar op de computer versie van Facebook.
 
Ik heb geen ruimte meer op mijn mobieltje
 
Kun je ook geen ruimte maken?
 
Nee de andere apps heb ik hard nodig
 
Maar ik ga er van uit dat jij ook fabriek apps hebt die jij niet gebruikt. Zoals Hangout. Dit zou je uit kunnen zetten en het cache legen.
Gebruik jij wel eens een schoonmaak app zoals ccleaner? Die kan ook meer ruimte maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan