• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

foto's in Dpreview website slecht weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
De site is dus van Amazon.
De slider is een Flashslider inderdaad, alleen met Adobe Flashplayer te bekijken.
Vreemd dat er er dus geen HTML5 player aanwezig is.

Maar in ieder geval heb ik geen last van vervormingen in de beelden.

Bekijk jij dit allemaal nu met jouw nieuwe computer of met een oudere machine?
 
dan zal of kan het natuurlijk ook aan mijn pc of scherm liggen. In ieder geval dank voor de moeite.

Geen dank!
Ik heb jou link van de foto eens bekeken, ook hier geen blokken te zien.
Maar wel een super mooie foto!
 
@ A54: met de nieuwe computer, en ik had al een vermoeden dat het daar aan kon liggen. Bij de wensen voor Azerty heb ik het gehad over "een goede videokaart", maar achteraf zou dat helemaal niet nodig geweest zijn, maar toen was de bestelling al geplaatst en betaald. Die zit er dus wel in voor een paar tientjes. Nogmaals: echt verstand heb ik er niet van, maar merk wel die blokjes op. Zoals gezegd: er valt mee te leven.
@ aarie 25: ik zie soms de meest fantastische foto's langs komen met de challenges van Dpreview. Ook deze was om jaloers op te zijn. Wel veelal met toestellen van vele honderden of duizenden euro's/dollars.
 
Ja dat is wel te zien, een mooie en strakke foto als resultaat.
Ik snap wel waarom jij daar op de site kijkt, staat veel moois tussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan