• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

foto's uploaden van camera naar Drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Ik wil foto's uploaden van mijn camera naar DRIVE
In DRIVE wil ik dan een mapje maken
Ik weet dat ik de camera moet aanzetten en verbinden met mijn laptop dmv een USB-kabel
Maar hoe gaat het dan verder?
Wie kan mij haarfijn uitleggen STAP VOOR STAP hoe ik dat moet doen?
Maar echt stapsgewijze, anders snap ik er niks van
Ik heb Windows 10
 
Maak eerst op drive een map en open die met de verkenner .
Open een tweede verkenner en navigeer hiermee naar de camera.
Selecteer de afbeeldingen bij de camera en versleep die naar de aangemaakte map op drive . Zo doe ik het toch altijd .
 
Dit is te moeilijk voor mij. Men moet het voor mij stap voor stap langzaam uitleggen. Anders lukt het mij nooit.
 
Doel jij hier op Microsoft Onedrive? Zo ja, heb jij die dan al op de computer geïnstalleerd of gebruik jij de Webinterface?
 
Microsoft Drive is geinstalleerd
 
Dan kan je het geheugen van je camera toch openen en de foto's naar Drive kopiëren.
 
Dan kan je het geheugen van je camera toch openen en de foto's naar Drive kopiëren.
Dit was mijn vraag:
Ik wil foto's uploaden van mijn camera naar DRIVE
In DRIVE wil ik dan een mapje maken
Ik weet dat ik de camera moet aanzetten en verbinden met mijn laptop dmv een USB-kabel
Maar hoe gaat het dan verder?
Wie kan mij haarfijn uitleggen STAP VOOR STAP hoe ik dat moet doen?
Maar echt stapsgewijze, anders snap ik er niks van
Ik heb Windows 10
 
Je opent Drive op je computer. Klikt dan met de rechtermuisknop. Dan krijg je het zogenaamde Contextmenu te zien. Daar ga je met de muis naar nieuw en klik je op Map.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan