• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Foto's van oude pc halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

She1la

Nieuw lid
Lid geworden
21 jun 2018
Berichten
6
Waarderingsscore
0
hey
mijn pc wil niet meer starten is al oud maar de foto s die er op staan zou ik nog willen hebben heeft iemand een idee hoe ik die van de pc kan afhalen. ben al gaan horen is het stuk dat de pc in gang zet dat kapot is maar is te oud om te herstellen

met vriendelijke groet
 
Beschik jij over een externe HD om die foto's daarop op te slaan?
 
Ik heb ter verduidelijking de titel van je topic even aangepast.

Is het een desktop? Dan kan je, als je die mogelijkheid hebt, de harde schijf eruit halen en die in een andere pc steken. Op die manier kan je dan de foto's redden.
 
Weet je om welk stuk het gaat dat defect is ? Je citeert het stuk dat de PC in gang zet . Ik veronderstel dan dat het de voeding is . Wat is te oud ? als het de voeding zou zijn, een handige Harry kan die zelf vervangen door een nieuwe en als hiermee je PC gered is dit nog altijd goedkoper dan een nieuwe .
Laat eens horen wat er bedoelt word met het stuk dat de PC in gang zet .
 
Weet je om welk stuk het gaat dat defect is ? Je citeert het stuk dat de PC in gang zet . Ik veronderstel dan dat het de voeding is . Wat is te oud ? als het de voeding zou zijn, een handige Harry kan die zelf vervangen door een nieuwe en als hiermee je PC gered is dit nog altijd goedkoper dan een nieuwe .
Laat eens horen wat er bedoelt word met het stuk dat de PC in gang zet .
ik heb naar de pc hersteller gebeld en die zei dat als een pc geregeld uit de stekker wordt getrokken er een bepaald onderdeel kapot kan gaan en dat hij daarom niet meer opstart
 
ik heb naar de pc hersteller gebeld en die zei dat als een pc geregeld uit de stekker wordt getrokken er een bepaald onderdeel kapot kan gaan en dat hij daarom niet meer opstart
en met te oud bedoel ik is nog een vista
 
de pc hersteller maakte zich er snel vanaf ...
nu opzich trek ik hier nooit de stekker uit het stopcontact maar zet ik wel de schakelaar om van de stekkerdoos ...niet altijd enkel bij hevige onweders..daar ik hier al eens een nieuwe voeding diende te plaatsen na een onweder ...wellicht een stroompiek !
*denk ook dat het gewoon je voedingsblok is die stuk is ...
als je de pc opstartknop indrukt brand er dan iets ...od doet deze helemaal niets meer !
 
de pc hersteller maakte zich er snel vanaf ...
nu opzich trek ik hier nooit de stekker uit het stopcontact maar zet ik wel de schakelaar om van de stekkerdoos ...niet altijd enkel bij hevige onweders..daar ik hier al eens een nieuwe voeding diende te plaatsen na een onweder ...wellicht een stroompiek !
*denk ook dat het gewoon je voedingsblok is die stuk is ...
als je de pc opstartknop indrukt brand er dan iets ...od doet deze helemaal niets meer
Ik heb een tijdje geen computertalen gehad en moest elke keer ik de pc wou gebruiken moest ik deze opbouwen en terug in de kast zetten als ik klaar was dus elke keer in en uit het stopcontact tot hij dus niets meer doet geen geluidje maakt en geen lichtje Brand. Daarom heb ik nu een laptop
 
verwarrend is het pas als jij je antwoord neerschrijft in de citaat van mij !

je schrijft dus
She1la zei:
Ik heb een tijdje geen computertalen gehad en moest elke keer ik de pc wou gebruiken moest ik deze opbouwen en terug in de kast zetten als ik klaar was dus elke keer in en uit het stopcontact tot hij dus niets meer doet geen geluidje maakt en geen lichtje Brand. Daarom heb ik nu een laptop

je gebruik nu een laptop maar aangezien je hier dan toch je vraag stelde wens je in feite toch geholpen te worden met de niet opstartende desktop !
*of wilde je enkel je ongenoegen kenbaar maken ..
 
verwarrend is het pas als jij je antwoord neerschrijft in de citaat van mij !

je schrijft dus

je gebruik nu een laptop maar aangezien je hier dan toch je vraag stelde wens je in feite toch geholpen te worden met de niet opstartende desktop !
*of wilde je enkel je ongenoegen kenbaar maken ..
Nee niet mijn ongenoegen ik heb nu een laptop die ik gebruik ik wil de desktop niet meer gebruiken gewoon weten of ik de foto s er nog kan afkrijgen nu die niet meer wil opstarten
 
je heb nu een laptop ...bijgevolg dien jij de hard disk uit de desktop te halen en vermits een sata hdd otb adapter die extern gevoed word de hard disk te benaderen ...
 
@She1la , het is niet nodig om steeds de antwoorden van mensen te quoten om daarna een reactie te plaatsen. Iedereen kan het teruglezen als hij iets even niet meer weet. Quoten gebruik je alleen om een bepaald deel van een reactie aan te duiden, niet om de gehele reactie nog eens te plaatsen.

Ik verzoek je dus om niet iedere reactie steeds te quoten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan