• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies foto's verdwenen van externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,

Wilde laten weten dat ik al mijn foto's voor zover ik kan zien terug heb!!!
Voor 40,-.
Met dank aan PCWereld Hoorn.
Kan ze tenminste vinden op mijn laptop (Vista). Op mijn PC nog hetzelfde probleem, hij ziet de schijf wel maar kan ik er niet bij. Beschermde partitie oid.
Na ja, misschien wordt het tijd dit ding te vervangen, volgens mij draait ie al sinds de release van XP ;)
Ik ben in ieder geval :biggrin: !!!
En bedankt allemaal voor de tips en zo: ik heb weer veel bijgeleerd.
Behalve dat ik nog niet door heb hoe je iemand nou op dit forum bedankt. (Voor de persoonlijke scores ;) )
 
Jij bent nog nul keer bedankt en jij hebt nog nul keer bedankt. Dat is een goed teken! Ik ben daar wel blij mee, want dan kan ik daar een eind aan maken met de bedankknop rechtsonder.

Heb je honderd bedankjes, dan maken ze tien euro over op je bankrekening. Het is maar dat je het weet.
 
Ha,ha,
Nou ja bij deze heb ik iedereen die gereageerd heeft op mijn "ding" met terugwerkende kracht bedankt.
Sorry, ik wist het niet, of in ieder geval was ik meer bezig met het terugkrijgen van mijn foto's.
 
Het is altijd fijn om te horen dat alles nu weer in orde is!
En over die 40 euro kan je helemaal niks zeggen (gewoon toppie), normaal dan ben je er 900 kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan