• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fout melding nvidia 20.000 in logboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem96

Nieuw lid
Lid geworden
18 jul 2017
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb een tijdje last van dat mijn cursor steeds zit te laden,
had geen flauw idee wat het was beetje onderzocht en kwam er achter dat ik steeds een foutmelding in mijn taakbeheer zag van windows.
Ik heb vervolgens heel veel sites afgespeurd maar kwam er niet echt verder mee heb toen geleerd hoe ik in mijn loboek kon kijken en zag de volgende fout 22.000 keer staan:
Naam van toepassing met fout: nvspcaps64.exe, versie: 3.7.0.81, tijdstempel: 0x59498968
Naam van module met fout: nvd3d9wrapx.dll, versie: 21.21.13.7563, tijdstempel: 0x580aefa0
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutmarge: 0x0000000000003cee
Id van proces met fout: 0x9c8
Starttijd van toepassing met fout: 0x01d2ffd2d99a5e00
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files\NVIDIA Corporation\ShadowPlay\nvspcaps64.exe
Pad naar module met fout: C:\Program Files\NVIDIA Corporation\CoProcManager\nvd3d9wrapx.dll
Rapport-id: 175812cc-6bc6-11e7-bf5e-9cebe83797ce
Volledige pakketnaam met fout:

nu heb ik geen flauw idee wat ik hier mee moet doen of ik hoe ik het kan verhelpen dus ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen

Alvast bedankt

PS. ( ik ben nieuw hier en een beetje een computer noob)
 
Het zou met jou videokaart te maken hebben (Nvidia)
Heb jij de laatste tijd iets veranderd of bijgewerkt?
Toevallig Windows 10 1703?
 
Het zou met jou videokaart te maken hebben (Nvidia)
Heb jij de laatste tijd iets veranderd of bijgewerkt?
Toevallig Windows 10 1703?
ik heb windows 8 en als het goed is niets veranderd maar kan al niet terug naar een herstel punt
 
Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • List last 10 Event Viewer log
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
 
ik heb windows 8 en als het goed is niets veranderd maar kan al niet terug naar een herstel punt

Ik stelde die vraag omdat Windows 10 een update had uitgebracht die een hoop problemen verhielpen.
Daar kwam een oplossing voor Nvidia voorbij.

Had je herstelpunten wel aanstaan?
Kun je in veilige modus geen een herstelpunt terug zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan