• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Foutcode: 0xc0000185

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kleine_Ajam

Nieuw lid
Lid geworden
26 aug 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo mensen,

Ik zit al enige tijd met een frusterend probleem.. Mijn ASUS laptop geeft bij het opstarten over te gaan naar het automatisch herstel (Windows 10). Nu kom ik telkens hier terecht.
994FE039-11D8-4058-9F04-632FE869A45C.jpeg
Mijn laptop reageert niet als ik op Enter, F1 of F8 druk. Alleen als ik op ESC druk reageert het. Ik heb veel oplosingen op het internet zitten zoeken, jammer genoeg vind ik vrijwel niets (concreet) over mijn probleem...

Iemand die mij hierbij hulp kan bieden?
 
is je laptop gevallen ...mogelijk dat je de hdd er effe dient uit te halen om deze dan vervolgens weer terug te plaatsen ...mogelijk dus een slecht contact ….blijkt het dat deze daarna nog steeds aangeeft om op F1 of F8 te drukken maar alsnog geen reactie geeft dan kunnen er meerdere oorzaken zijn ..de eerste betreft een slecht contact betreffende de aansluiting van de hdd (oplossing is al vermeld )

de 2 de mogelijkheid betreffende dit probleem is het ontbreken of beschadigde boot files ..
oplossing : opstarten vanaf een opstart medium (dvd of usb stick) en een opstartherstel doen ..

3de mogelijkheid .. fouten op de hdd of de ssd oplossing controleer je schijf op fouten via een cmd (administrator ) opgestart via een medium met de opdracht chkdsk/R

4de mogelijkheid : de aanwezige Windows op de schijf is beschadigd ...en dient hersteld te worden via het opstarten van een medium met de optie repair (herstel mijn windows ) links onder vermeld na het ingeven van land/taal voorkeur .

5de mogelijkheid is het opnieuw installeren van Windows via een medium ( dvd of usb stick ) indien de fabrieksinstelling niet opgeroepen kan worden ...
 
Bedankt voor je reactie Emi!
Mijn laptop is gelukkig niet gevallen. Weet je hoe ik opstartherstel kan uitvoeren vanaf een usb? Ik heb namelijk het hulpprogramma van Microsoft gedownload, maar ik weet niet hoe ik het moet booten... Dient dit te gebeuren via de UEFI?
 
hij hoeft niet gevallen te zijn...indien je nog naar school ga en je neemt deze mee kan een harde schok ook er voor zorgen dat er soms een slecht contact is …* ik vermoed dat je nog naar school ga aangezien je nick !

*over welk hulpprogramma heb jij het ….bedoel je het Media Creation Tool dan dien je deze maar op te starten en je een dvd of usb stick aan te maken *let hierbij op dat je specifiek een medium aanmaakt voor een andere pc..
**ikzelf gebruik géén UEFI systeem en kan je daar geen raad over geven ..ik heb hier nog de oudere bios(en) op al mijn systemen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan