• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

foutmelding 0x80004005

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Berichten
750
Waarderingsscore
0
Beste vrienden ,
In windows 10 mail heb ik geen problemen om te versturen met gmail of outlook maar met mijn telenet account kan ik niets verzenden als ik bijvoorbeeld concepten wil sinchroniseren krijg ik de foutmelding 0x80004005 en als ik iets verstuurd heb en ik kijk in de map verstuurde mails staat daar niets in bijgevolg is er niets verstuurd ;
Weet iemand raad,
Dank bij voor baat
lowie12
 
Korrigan,
Bedankt voor de info maar het helpt mij niet vooruit,
Groetjes lowie 12
 
@aarie25 Dit topic is twee jaar oud. Het is te hopen dat het probleem intussen is opgelost voor de topic starter.
Slotje erop? ;)
 
@aarie25 Dit topic is twee jaar oud. Het is te hopen dat het probleem intussen is opgelost voor de topic starter.
Slotje erop? ;)

Bedankt Porrelaar!
Ik zag dat er een nieuw bericht was geplaatst en had niet gezien dat hij al zo oud was.
Ik zal het op slot doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan