• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Foutmelding Visual C++ Runtime Library

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, vorige week of zo, kon ik ook een mediastream openen zonder foutmelding.

Dus, de vraag is: waar zit precies de fout?
 
Geen flauw idee.

Ik gebruik stand standaard de Media Player Classic - BE
Processorvriendelijk en een geweldige mediaplayer.


Via Bestand en dan Bestand/Url openen doet de player hetzelfde als VLC.

Probeer hem maar: https://sourceforge.net/projects/mpcbe/
 
Hallo Abraham,

Ooit maakte ik kennis met de Media Player Classic - BE (wat betekent BE in dit verband?). Hij wist mijn hart niet te veroveren.

Toen jij zei: "Ik heb nu dezelfde VLC player geïnstalleerd en krijg geen runtime foutmelding als ik een mediastream wil openen!", dacht ik: "Dat wil ik ook".

Ik heb de VLC speler nogmaals verwijderd, maar nu met: "Wis voorkeuren en buffers". Dat had ik gisteren uit gemakzucht achterwege gelaten.

En, ja hoor: alles is weer oké!

Ik heb het nieuwe stream-adres van RNE Radio Clásica (Spanje) al weten in te plakken, want daar ging het om.

Iedereen hartelijk dank voor de betrokkenheid. Alle goede daden worden uiteindelijk beloond!

Kan ik nu nog wat Visual C's verwijderen, of beter alles laten staan/liggen?
 
Minder vertrouwenwekkend vind ik het vervolg van de video, namelijk: "Als dit niet helpt, installeer dan een nieuw stuurprogramma voor de grafische kaart". Waar slaat dat nu op?

Dat is wel vreemd, ook vreemd dat er niet te zien is of het werkt of niet.
Want veel mensen weten niet wat ze met zo`n opdracht veranderen.
 
alles is weer oké!
Iedereen hartelijk dank voor de betrokkenheid. Alle goede daden worden uiteindelijk beloond!

Goed om te horen dat het probleem is opgelost!
 
Gewoon alle C++ runtimes laten staan.

Want ga je er verwijderen, dan kan zomaar een ander programma een foutmelding geven.
 
Oké.

Ik ben nu dus een paar Visual C++'en rijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan