• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost FPS Drops Train Sim World en Trainsimulator 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

trainsim87

Nieuw lid
Lid geworden
28 feb 2019
Berichten
24
Waarderingsscore
0
Ik speel momenteel Train Sim World en Trainsimulator 2019, maar ik ondervindt sinds na een clean instal terug de fps drops. Als AV heb ik Bullguard Premium Protection met de gaming modus. Kan de oorzaak de hardware zijn ?
Mijn systeem gegevens zijn als volgt

AMD Ryzen 2600x proccesor
Asus X470 prime moederbord
16 gb RAM geheugen
Geforce 1070 ti 8gb
 
Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Events Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
  • List Restore Points
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
Notabene: indien "Reset FF Proxy Settings" gekozen is, dienen de gebruikte webbrowsers afgesloten te zijn!
 
Zet de weblink van Speccy hier eens neer, zie m'n sig.
 
Hier is het resultaat


MiniToolBox by Farbar Version: 17-06-2016
Ran by Tim (administrator) on 20-04-2019 at 16:28:13
Running from "C:\Users\Tim\Desktop"
Microsoft Windows 10 Home (X64)
Model: System Product Name Manufacturer: System manufacturer
Boot Mode: Normal
***************************************************************************
========================= Flush DNS: ===================================
Windows IP Configuration
Successfully flushed the DNS Resolver Cache.
========================= IE Proxy Settings: ==============================
Proxy is not enabled.
No Proxy Server is set.
"Reset IE Proxy Settings": IE Proxy Settings were reset.
========================= Hosts content: =================================
========================= IP Configuration: ================================
Intel(R) I211 Gigabit Network Connection = Ethernet (Connected)

# ----------------------------------
# IPv4 Configuration
# ----------------------------------
pushd interface ipv4
reset
set global
set interface interface="Ethernet (kerneldebugger)" forwarding=enabled advertise=enabled nud=enabled ignoredefaultroutes=disabled
set interface interface="Ethernet" forwarding=enabled advertise=enabled nud=enabled ignoredefaultroutes=disabled

popd
# End of IPv4 configuration

Windows IP Configuration
Host Name . . . . . . . . . . . . : DESKTOP-4AOE434
Primary Dns Suffix . . . . . . . :
Node Type . . . . . . . . . . . . : Hybrid
IP Routing Enabled. . . . . . . . : No
WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No
Ethernet adapter Ethernet:
Connection-specific DNS Suffix . :
Description . . . . . . . . . . . : Intel(R) I211 Gigabit Network Connection
Physical Address. . . . . . . . . : 04-92-26-DA-49-9A
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
Link-local IPv6 Address . . . . . : fe80::b95b:29b5:64f5:10%3(Preferred)
IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.0.5(Preferred)
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Lease Obtained. . . . . . . . . . : zaterdag 20 april 2019 12:30:28
Lease Expires . . . . . . . . . . : zondag 21 april 2019 12:40:28
Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.0.1
DHCP Server . . . . . . . . . . . : 192.168.0.1
DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 50631206
DHCPv6 Client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-24-48-05-84-04-92-26-DA-49-9A
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 212.224.255.252
212.224.249.245
NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Enabled
Server: arathorn.mobistar.be
Address: 212.224.255.252
Name: google.com
Addresses: 2a00:1450:400e:80d::200e
172.217.168.206

Pinging google.com [172.217.168.206] with 32 bytes of data:
Reply from 172.217.168.206: bytes=32 time=13ms TTL=55
Reply from 172.217.168.206: bytes=32 time=15ms TTL=55
Ping statistics for 172.217.168.206:
Packets: Sent = 2, Received = 2, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 13ms, Maximum = 15ms, Average = 14ms
Server: arathorn.mobistar.be
Address: 212.224.255.252
Name: yahoo.com
Addresses: 2001:4998:58:1836::11
2001:4998:44:41d::4
2001:4998:c:1023::5
2001:4998:44:41d::3
2001:4998:58:1836::10
2001:4998:c:1023::4
72.30.35.10
98.137.246.7
98.138.219.231
98.138.219.232
72.30.35.9
98.137.246.8

Pinging yahoo.com [72.30.35.10] with 32 bytes of data:
Reply from 72.30.35.10: bytes=32 time=108ms TTL=53
Reply from 72.30.35.10: bytes=32 time=106ms TTL=53
Ping statistics for 72.30.35.10:
Packets: Sent = 2, Received = 2, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 106ms, Maximum = 108ms, Average = 107ms
Pinging 127.0.0.1 with 32 bytes of data:
General failure.
General failure.
Ping statistics for 127.0.0.1:
Packets: Sent = 2, Received = 0, Lost = 2 (100% loss),
===========================================================================
Interface List
3...04 92 26 da 49 9a ......Intel(R) I211 Gigabit Network Connection
1...........................Software Loopback Interface 1
===========================================================================
IPv4 Route Table
===========================================================================
Active Routes:
Network Destination Netmask Gateway Interface Metric
0.0.0.0 0.0.0.0 192.168.0.1 192.168.0.5 25
127.0.0.0 255.0.0.0 On-link 127.0.0.1 331
127.0.0.1 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 331
127.255.255.255 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 331
192.168.0.0 255.255.255.0 On-link 192.168.0.5 281
192.168.0.5 255.255.255.255 On-link 192.168.0.5 281
192.168.0.255 255.255.255.255 On-link 192.168.0.5 281
224.0.0.0 240.0.0.0 On-link 127.0.0.1 331
224.0.0.0 240.0.0.0 On-link 192.168.0.5 281
255.255.255.255 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 331
255.255.255.255 255.255.255.255 On-link 192.168.0.5 281
===========================================================================
Persistent Routes:
None
IPv6 Route Table
===========================================================================
Active Routes:
If Metric Network Destination Gateway
1 331 ::1/128 On-link
3 281 fe80::/64 On-link
3 281 fe80::b95b:29b5:64f5:10/128
On-link
1 331 ff00::/8 On-link
3 281 ff00::/8 On-link
===========================================================================
Persistent Routes:
None
========================= Winsock entries =====================================
Catalog5 01 C:\Windows\SysWOW64\napinsp.dll [54784] (Microsoft Corporation)
Catalog5 02 C:\Windows\SysWOW64\pnrpnsp.dll [70656] (Microsoft Corporation)
Catalog5 03 C:\Windows\SysWOW64\pnrpnsp.dll [70656] (Microsoft Corporation)
Catalog5 04 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog5 05 C:\Windows\SysWOW64\winrnr.dll [23552] (Microsoft Corporation)
Catalog5 06 C:\Windows\SysWOW64\NLAapi.dll [70144] (Microsoft Corporation)
Catalog5 07 C:\Windows\SysWOW64\wshbth.dll [50688] (Microsoft Corporation)
Catalog9 01 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 02 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 03 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 04 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 05 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 06 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 07 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 08 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 09 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 10 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 11 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 12 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 13 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 14 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
Catalog9 15 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [324408] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 01 C:\Windows\System32\napinsp.dll [68096] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 02 C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll [86016] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 03 C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll [86016] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 04 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 05 C:\Windows\System32\winrnr.dll [31232] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 06 C:\Windows\System32\NLAapi.dll [92160] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 07 C:\Windows\System32\wshbth.dll [64000] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 01 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 02 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 03 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 04 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 05 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 06 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 07 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 08 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 09 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 10 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 11 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 12 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 13 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 14 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 15 C:\Windows\System32\mswsock.dll [408800] (Microsoft Corporation)
========================= Event log errors: ===============================
Application errors:
==================
Error: (04/19/2019 02:30:37 PM) (Source: SecurityCenter) (User: )
Description: Fout tijdens bijwerken van status naar SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF.
Error: (04/19/2019 02:30:37 PM) (Source: SecurityCenter) (User: )
Description: Fout tijdens bijwerken van status naar SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF.
Error: (04/19/2019 02:30:37 PM) (Source: SecurityCenter) (User: )
Description: Fout tijdens bijwerken van status naar SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF.
Error: (04/18/2019 10:36:00 PM) (Source: SecurityCenter) (User: )
Description: Fout tijdens bijwerken van status naar SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF.
Error: (04/18/2019 10:36:00 PM) (Source: SecurityCenter) (User: )
Description: Fout tijdens bijwerken van status naar SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF.
Error: (04/18/2019 10:36:00 PM) (Source: SecurityCenter) (User: )
Description: Fout tijdens bijwerken van status naar SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF.
Error: (04/18/2019 10:32:01 PM) (Source: SecurityCenter) (User: )
Description: Fout tijdens bijwerken van status naar SECURITY_PRODUCT_STATE_SNOOZED.
Error: (04/18/2019 09:15:06 PM) (Source: SecurityCenter) (User: )
Description: Fout tijdens bijwerken van status naar SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF.
Error: (04/18/2019 09:15:06 PM) (Source: SecurityCenter) (User: )
Description: Fout tijdens bijwerken van status naar SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF.
Error: (04/18/2019 09:15:06 PM) (Source: SecurityCenter) (User: )
Description: Fout tijdens bijwerken van status naar SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF.

System errors:
=============
Error: (04/20/2019 12:32:25 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalStartenWindows.SecurityCenter.WscBrokerManagerNiet beschikbaarNT AUTHORITYSYSTEMS-1-5-18LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar
Error: (04/20/2019 12:32:25 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalStartenWindows.SecurityCenter.SecurityAppBrokerNiet beschikbaarNT AUTHORITYSYSTEMS-1-5-18LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar
Error: (04/20/2019 12:30:43 PM) (Source: DCOM) (User: DESKTOP-4AOE434)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{2593F8B9-4EAF-457C-B68A-50F6B8EA6B54}{15C20B67-12E7-4BB6-92BB-7AFF07997402}DESKTOP-4AOE434TimS-1-5-21-2854351536-2332166521-678574735-1001LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar
Error: (04/19/2019 08:54:07 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalStartenWindows.SecurityCenter.SecurityAppBrokerNiet beschikbaarNT AUTHORITYSYSTEMS-1-5-18LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar
Error: (04/19/2019 08:54:07 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalStartenWindows.SecurityCenter.WscBrokerManagerNiet beschikbaarNT AUTHORITYSYSTEMS-1-5-18LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar
Error: (04/19/2019 08:52:21 PM) (Source: DCOM) (User: DESKTOP-4AOE434)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{2593F8B9-4EAF-457C-B68A-50F6B8EA6B54}{15C20B67-12E7-4BB6-92BB-7AFF07997402}DESKTOP-4AOE434TimS-1-5-21-2854351536-2332166521-678574735-1001LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar
Error: (04/19/2019 05:00:59 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalStartenWindows.SecurityCenter.WscBrokerManagerNiet beschikbaarNT AUTHORITYSYSTEMS-1-5-18LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar
Error: (04/19/2019 05:00:59 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalStartenWindows.SecurityCenter.SecurityAppBrokerNiet beschikbaarNT AUTHORITYSYSTEMS-1-5-18LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar
Error: (04/19/2019 04:59:25 PM) (Source: DCOM) (User: DESKTOP-4AOE434)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{2593F8B9-4EAF-457C-B68A-50F6B8EA6B54}{15C20B67-12E7-4BB6-92BB-7AFF07997402}DESKTOP-4AOE434TimS-1-5-21-2854351536-2332166521-678574735-1001LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar
Error: (04/19/2019 04:58:58 PM) (Source: EventLog) (User: )
Description: De vorige afsluiting van het systeem om 16:57:54 op ‎19/‎04/‎2019 is onverwacht gebeurd.

Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (04/19/2019 02:30:37 PM) (Source: SecurityCenter)(User: )
Description: SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF
Error: (04/19/2019 02:30:37 PM) (Source: SecurityCenter)(User: )
Description: SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF
Error: (04/19/2019 02:30:37 PM) (Source: SecurityCenter)(User: )
Description: SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF
Error: (04/18/2019 10:36:00 PM) (Source: SecurityCenter)(User: )
Description: SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF
Error: (04/18/2019 10:36:00 PM) (Source: SecurityCenter)(User: )
Description: SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF
Error: (04/18/2019 10:36:00 PM) (Source: SecurityCenter)(User: )
Description: SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF
Error: (04/18/2019 10:32:01 PM) (Source: SecurityCenter)(User: )
Description: SECURITY_PRODUCT_STATE_SNOOZED
Error: (04/18/2019 09:15:06 PM) (Source: SecurityCenter)(User: )
Description: SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF
Error: (04/18/2019 09:15:06 PM) (Source: SecurityCenter)(User: )
Description: SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF
Error: (04/18/2019 09:15:06 PM) (Source: SecurityCenter)(User: )
Description: SECURITY_PRODUCT_STATE_OFF

CodeIntegrity Errors:
===================================
Date: 2019-04-19 14:32:46.792
Description: Windows is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume4\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BgAgent.dll because file hash could not be found on the system. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source.
Date: 2019-04-19 13:19:42.885
Description: Windows is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume4\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BgAgent.dll because file hash could not be found on the system. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source.
Date: 2019-04-19 13:18:18.100
Description: Windows is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume4\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BgAgent.dll because file hash could not be found on the system. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source.
Date: 2019-04-19 13:04:58.111
Description: Windows is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume4\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BgAgent.dll because file hash could not be found on the system. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source.
Date: 2019-04-19 13:03:18.196
Description: Windows is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume4\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BgAgent.dll because file hash could not be found on the system. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source.
Date: 2019-04-19 13:03:17.516
Description: Windows is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume4\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BgAgent.dll because file hash could not be found on the system. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source.
Date: 2019-04-19 13:03:13.801
Description: Windows is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume4\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BgAgent.dll because file hash could not be found on the system. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source.
Date: 2019-04-19 13:03:07.476
Description: Windows is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume4\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BgAgent.dll because file hash could not be found on the system. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source.
Date: 2019-04-19 13:03:03.324
Description: Windows is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume4\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BgAgent.dll because file hash could not be found on the system. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source.
Date: 2019-04-19 13:02:59.741
Description: Windows is unable to verify the image integrity of the file \Device\HarddiskVolume4\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BgAgent.dll because file hash could not be found on the system. A recent hardware or software change might have installed a file that is signed incorrectly or damaged, or that might be malicious software from an unknown source.

=========================== Installed Programs ============================
AMD Software (HKLM\...\AMD Catalyst Install Manager) (Version: 18.50.16.01 - Advanced Micro Devices, Inc.)
Asmedia USB Host Controller Driver (HKLM-x32\...\{E4FB0B39-C991-4EE7-95DD-1A1A7857D33D}) (Version: 1.16.50.1 - Asmedia Technology)
Balanced (HKLM-x32\...\{EFD0705E-598B-46D4-8D5B-4539431764B8}) (Version: 2.02.0000 - Uw bedrijfsnaam) Hidden
BullGuard Premium Protection (HKLM\...\BullGuard) (Version: 19.0 - BullGuard Ltd.)
DisplayDriverAnalyzer (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_DisplayDriverAnalyzer) (Version: 425.31 - NVIDIA Corporation) Hidden
Microsoft Visual C++ 2010 x64 Redistributable - 10.0.40219 (HKLM\...\{1D8E6291-B0D5-35EC-8441-6616F567A0F7}) (Version: 10.0.40219 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2010 x86 Redistributable - 10.0.40219 (HKLM-x32\...\{F0C3E5D1-1ADE-321E-8167-68EF0DE699A5}) (Version: 10.0.40219 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2017 Redistributable (x64) - 14.14.26429 (HKLM-x32\...\{80586c77-db42-44bb-bfc8-7aebbb220c00}) (Version: 14.14.26429.4 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2017 Redistributable (x86) - 14.13.26020 (HKLM-x32\...\{5c045b7f-e561-4794-91f8-c6cda0893107}) (Version: 14.13.26020.0 - Microsoft Corporation)
NVAPI Monitor plugin for NvContainer (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_NvContainer.NvapiMonitor) (Version: 1.15 - NVIDIA Corporation) Hidden
NVIDIA 3D Vision controllerstuurprogramma 390.41 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.NVIRUSB) (Version: 390.41 - NVIDIA Corporation)
NVIDIA 3D Vision stuurprogramma 425.31 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.3DVision) (Version: 425.31 - NVIDIA Corporation)
NVIDIA GeForce Experience 3.18.0.94 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.GFExperience) (Version: 3.18.0.94 - NVIDIA Corporation)
NVIDIA Grafisch stuurprogramma 425.31 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.Driver) (Version: 425.31 - NVIDIA Corporation)
NVIDIA HD Audio-stuurprogramma 1.3.38.13 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_HDAudio.Driver) (Version: 1.3.38.13 - NVIDIA Corporation)
NVIDIA PhysX (HKLM-x32\...\{3F5C371F-8EA2-4F25-9D3D-D0B4526E3AEA}) (Version: 9.10.0513 - NVIDIA Corporation)
NVIDIA PhysX Systeem Software 9.19.0218 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.PhysX) (Version: 9.19.0218 - NVIDIA Corporation)
OEM Application Profile (HKLM-x32\...\{84AD2AF7-10C8-0395-66F9-FFAEB4C5DBF1}) (Version: 1.00.0000 - Uw bedrijfsnaam)
OpenAL (HKLM-x32\...\OpenAL) (Version: - )
Realtek High Definition Audio Driver (HKLM-x32\...\{F132AF7F-7BCA-4EDE-8A7C-958108FE7DBC}) (Version: 6.0.1.8273 - Realtek Semiconductor Corp.)
Samsung NVM Express Driver (HKLM-x32\...\{d6df2f24-bd8d-49bc-b751-fac310b24a4b}) (Version: 3.1.0.1901 - Samsung Electronics)
Samsung NVM Express Driver 3.1.0.1901 (HKLM\...\{DF7667AF-FC11-48A4-9585-7378B5224C1A}) (Version: 3.1.0.1901 - Samsung Electronics Co., Ltd) Hidden
Steam (HKLM-x32\...\Steam) (Version: 2.10.91.91 - Valve Corporation)
Train Sim World® (HKLM\...\Steam App 530070) (Version: - Dovetail Games)
Train Simulator (HKLM\...\Steam App 24010) (Version: - Dovetail Games)
========================= Devices: ================================

========================= Memory info: ===================================
Percentage of memory in use: 13%
Total physical RAM: 16317.83 MB
Available physical RAM: 14107.8 MB
Total Virtual: 19261.83 MB
Available Virtual: 15439.3 MB
========================= Partitions: =====================================
1 Drive c: () (Fixed) (Total:465.16 GB) (Free:437.45 GB) NTFS
2 Drive d: (Trainsimulator) (Fixed) (Total:465.76 GB) (Free:326.56 GB) NTFS
========================= Users: ========================================
Gebruikersaccounts voor \\DESKTOP-4AOE434
Administrator DefaultAccount Gast
Tim WDAGUtilityAccount
De opdracht is voltooid.
========================= Minidump Files ==================================
No minidump file found
========================= Restore Points ==================================
19-04-2019 10:48:47 DirectX is geïnstalleerd.
**** End of log ****
 
Jouw Windows heeft een probleem met de hostfile!
Die schijnt onbereikbaar te zijn en dat is niet goed.

Navigeer naar C:\Windows\System32\drivers\etc en controleer of in die map een bestand genaamd hosts aanwezig is.

Indien niet - meld dat dan.
Indien wel - voeg het bestand dan als bijlage toe.
 
Ik heb het bestand proberen toe te voegen maar ik krijg de melding niet toegestane extensie
 
Kopieer dan de inhoud naar een leeg kladblokdocument en sla dit op als hosts.txt.
Voeg dat doc dan toe als bijlage.
 
Hierbij het hostbestand
 

Bijlagen

  • hosts.txt
    824 bytes · Weergaven: 2
Ik heb jouw discussie verplaatst.
De hostfile is helemaal in orde - enkel er is iets in jouw Windows dat er voor zorgt dat hosts niet bereikbaar is!


Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zal een logbestand - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.
Weet je niet hoe dit te doen, kijk dan hier: Hoe een bijlage toevoegen?
 
Hierbij de bestanden van de scan tool
 

Bijlagen

  • Addition.txt
    23 KB · Weergaven: 6
  • FRST.txt
    113,3 KB · Weergaven: 3
Hoi, op zich kan ik niks ontdekken, het ziet er allemaal goed uit.
Maar, ik heb het vermoeden dat Norton momenteel de spelbreker is.

Verwijder dan ook Norton geheel uit jouw Windows en wacht af of met alleen Windows Defender alles weer normaal werkt?

 
Hoi Trainsim87, ben jij er nog en wat is de momentane stand van zaken?
 
Hoi @ Abraham sorry voor mijn late reactie, was enkele dagen met vakantie, ik heb net Norton is verwijderd en Bullguard is opgezet in snelheid is er al wat verbetering maar ik heb nog eens 2 logs gemaakt
 

Bijlagen

  • Addition.txt
    21,6 KB · Weergaven: 2
  • FRST.txt
    112,5 KB · Weergaven: 5
Ik hoop dat jij een fijne vakantie hebt gehad.

Doe nogmaals een volledige scan met de Minitoolbox - zie daarvoor bericht #2
 
Zeker heb van het mooie weer genoten hopelijk jij ook, ik heb de bijlage toegevoegd van Minitoolbox
 

Bijlagen

  • MTB.txt
    20,5 KB · Weergaven: 1
Doe nu het volgende: ga naar Start en typ in de zoekregel cmd - bovenaan in het startmenu zie je nu de betreffende snelkoppeling.
Klik deze snelkoppeling met rechts aan en kies voor Als administrator uitvoeren.

In het zwarte venster typ je nu netsh winsock reset gevolgd door indrukken van de Entertoets.
Je mag ook de opdracht kopiëren en via rechtsklik in het zwarte venster plakken.

Is de reparatie klaar, dien jij vervolgens de computer opnieuw op te starten.
 
Is gebeurd Abraham84, moet ik terug de miniboxtool uitvoeren ?
 
Zou een nieuwe scanpoging, zag dat Bullguard fouten maakt in de log
 

Bijlagen

  • MTB.txt
    20,3 KB · Weergaven: 1
Hoi - ik had gehoopt dat jij na Norton terug zou vallen op Windows Defender.
Waarom jij dus Bullguard hebt genomen als vervanger van Norton ontgaat mij.

Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8: en Windows 10: via rechtsklik op mbam-setup.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op Instellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.

  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
  • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
  • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
  • Klik op de nieuwste Scan Log.
  • Klik op "Exporteer" en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_ScanLog.png
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    532aab157609a-MBAM-Scan.png

MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.


Indien jij MBAM meteen als gratis versie wil gebruiken in plaatst van de veertien dagen durende demo met al zijn toeters en bellen te gebruiken, kijk dan hier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan