1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fps problemen battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Fiko0, 5 aug 2017.

1. Abraham54

Abraham54 Administrator Medewerker

Dat ziet er alles mooi uit.

Download [​IMG] Security Check
    Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
    SecurityCheck.exe opstarten:
    • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op SecurityCheck.exe.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8: en Windows 10: rechtsklik op SecurityCheck.exe en kies "Als Administrator uitvoeren".
    • Let op de instrukties in het zwarte venster.
    • Een Kladblok document genaamd checkup.txt dient automatisch open te gaan; sluit dit document via opslaan op het bureaublad.
    • Indien een van je veiligheidstools rapporteert, dat DIG.EXE het internet op wil, sta dit dan toe.
    Post de inhoud van checkup.txt in jouw volgende post

2. Fiko0

Fiko0 Gewaardeerd

Here you go:

Results of screen317's Security Check version 1.014 --- 12/23/15
    Windows 7 Service Pack 1 x64 (UAC is enabled)
    ``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````
    WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update.
    `````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````
    Google Chrome (59.0.3071.115)
    Google Chrome (60.0.3112.90)
    Google Chrome (SetupMetrics...)
    ````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````
    `````````````````System Health check`````````````````
    Total Fragmentation on Drive C: 18% Defragment your hard drive soon! (Do NOT defrag if SSD!)
    ````````````````````End of Log``````````````````````

3. Abraham54

Het niet gebruiken van een antivirus en het uitschakelen van de firewall zet jouw Windows open en bloot op het internet.

Jij kan erop wachten tot dat jouw computer in zijn geheel is overgenomen door derden en voor illegale doeleinden wordt ingezet.

4. porrelaar

porrelaar Lid

Bovendien toont het rapport van Speccy dat jij sinds de installatie van Windows 7 geen enkele update voor Windows hebt binnen gekregen. Heb je zelf al eens handmatig opdracht gegeven tot zoeken naar updates? Doe dat eens. Ik vermoed dat je dan een foutmelding zult krijgen, omdat jouw processor (van het type Kaby Lake) te modern is voor Windows 7. Microsoft heeft besloten dat computers met processors van dat type geen updates voor Windows 7 zullen krijgen: Hardware.Info Nederland

Lees dat artikel eens door. Geen beveiligingsupdates voor het besturingssysteem zou ik zelf toch wel bezwaarlijk vinden.

5. Fiko0

Fiko0 Gewaardeerd

Bedankt voor jullie zorgen.

Het zou dus zo kunnen zijn dat de cpu en het besturingssysteem niet optimaal samenwerken. Dus toch maar beter windows 10?

6. porrelaar

porrelaar Lid

Zowel Abraham54 als ik hadden het enkel over de beveiliging.
    Doordat gaten in Windows 7 (zowel de gaten in de beveiliging die al bekend zijn als gaten in de beveiliging die nog gevonden zullen worden) op jouw pc niet gedicht zullen worden met updates, ben je onveilig bezig.

Ik begrijp wel dat je bij de aanschaf van deze nieuwe pc koos voor Windows 7, omdat je dat besturingssysteem prettiger vindt, maar eigenlijk ben je nu -vanwege die nieuwe processor- gedwongen om te upgraden naar Windows 10, als je enig belang hecht aan veiligheid.

7. Abraham54

Windows 7 en KabyLake is geen gelukkig huwelijk - daarom dat je geen updates krijgt - Microsoft geeft namelijk geen ondersteuning hiervoor.
    Vanaf KabyLake ben je verplicht om Windows 10 te gebruiken om volledige ondersteuning te krijgen - bovendien zal je Game ervaring daardoor ook een WOW ondergaan met deze machine van jou!

8. Tycho

Tycho Bekend gezicht

Sowieso zou ik naar windows 10 gaan. Sommige oudere games ondesteunen het niet helaas. Maar voor de nieuwe games is het echt optimaal. En ik moet zeggen dat ik windows 10 fijn vind werken en ik ben altijd xp en 7 gewend geweest.

En qua drivers zou ik sowieso nooit andere installeren dan degene die bij de GPU komen. (behalve als de fabriek nieuwe updates uitbrengt). Mijn broertje had hetzelfde gedaan voor GTA en zn GTA werkte idd beter, maar andere spellen hadden ook framedrops en stotteringen.

Verder kan je misschien de graphics iets naar beneden draaien. Soms helpt het al als je AA naar beneden zet of helemaal uitzet.

9. aarie25

aarie25 Heeft veel posts

Als het goed is, kun je Windows 10 nog steeds gratis krijgen. Dus kost het jou niets om beter te gamen.
    Toegankelijkheid bij Microsoft

Laatst bewerkt: 10 aug 2017
  10. Abraham54

En eenmaal Windows 10 geïnstalleerd - dan kan je indien je in de 10 versie het oude startmenu van Windows 7 terugkrijgen met ClassicShell.
    Persoonlijk heb ik dat ook gedaan, vanwege de standaard mogelijkheden waardoor je niet zoveel hoeft te klikken om te komen waar je zijn wil.
    Ook is het Configuratiescherm dan weer op dezelfde wijze op te roepen.

11. Fiko0

Fiko0 Gewaardeerd

Ik heb Windows 10 Pro gekocht voor maar 20 euro. Het systeem lijkt nu stabieler tijdens gamen. Geen FPS drops tot nu toe gehad. Wel heb ik Game Boost functie van het moederbord zelf aangezet. De CPU draait nu op 4,5Ghz.

Had in het begin trouwens wel FPS drops gehad maar daarna had ik DX12 uitgezet. Toen werd het gauw beter.

12. aarie25

aarie25 Heeft veel posts

Oke het gaat dus een stuk beter.
    20 euro is niet veel, zeker nu veel beter kunt gamen :)

Deel Deze Pagina