• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fps problemen battlefield 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor jullie zorgen.

Het zou dus zo kunnen zijn dat de cpu en het besturingssysteem niet optimaal samenwerken. Dus toch maar beter windows 10?

Als het goed is, kun je Windows 10 nog steeds gratis krijgen. Dus kost het jou niets om beter te gamen.
Toegankelijkheid bij Microsoft
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En eenmaal Windows 10 geïnstalleerd - dan kan je indien je in de 10 versie het oude startmenu van Windows 7 terugkrijgen met ClassicShell.
Persoonlijk heb ik dat ook gedaan, vanwege de standaard mogelijkheden waardoor je niet zoveel hoeft te klikken om te komen waar je zijn wil.
Ook is het Configuratiescherm dan weer op dezelfde wijze op te roepen.
 
Ik heb Windows 10 Pro gekocht voor maar 20 euro. Het systeem lijkt nu stabieler tijdens gamen. Geen FPS drops tot nu toe gehad. Wel heb ik Game Boost functie van het moederbord zelf aangezet. De CPU draait nu op 4,5Ghz.

Had in het begin trouwens wel FPS drops gehad maar daarna had ik DX12 uitgezet. Toen werd het gauw beter.
 
Oke het gaat dus een stuk beter.
20 euro is niet veel, zeker nu veel beter kunt gamen :)
 
Inderdaad en ik kwam erachter dat Windows 10 ook een game mode heeft. Het biedt het spel de hoogste prioriteit en schakelt denk ik ook automatisch onnodige processen uit? Helpt in ieder geval wel.. Ik denk als ik er nog een 120Hz monitor erbij pak dat ik dan lekker smooth gameplay heb.
 
Toch goed dat je dan voor Windows 10 hebt gekozen :)
Ik gebruik zelf de game mode niet, omdat ik op een Xbox one gebruik, maar het is dus een goede aanvulling voor gamers. Ja dat maakt het wel af, zeker met de led schermen van tegenwoordig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan