• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Free mp3 converter vind language file niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny g

Junior lid
Lid geworden
3 dec 2016
Berichten
79
Waarderingsscore
2
Ik gebruik al jaren lang het freeware programma : "free wma mp3 converter van Koyote soft".
Sinds kort krijg ik bij opstarten van het programma de melding : "Can't find the language file".
Herinstallatie geeft geen uitkomst en wanneer ik een recentere versie probeer te downloaden stuurt hij me door naar Tochbrowser.

Iemand een idee hoe dit op te lossen ?
 
Welke Windows versie gebruik jij?
Wordt dit programma wel ondersteunt in jou Windows versie?
Bedoel jij met Tochbrowser soms Tot browser?
 
Zoals in het topic vermeld gebruik ik het programma al jaren (op een win 7 pc). Werkte tot hiertoe altijd probleemloos tot van de ene dag op de andere bovengenoemde error verscheen. Wanneer je dan bij de betreffende error op de "ok" knop drukt wordt je doorgelinkt naar "Torchbrowser"

Ik begin te vermoeden dat de zogenaamde language file telkens opgehaald werd op de server van "Koyote Soft" => koyotstar.free.fr . Wanneer ik probeer hiernaartoe te surfen blijkt deze nog te bestaan toch wanneer ik het betreffende programma daar nu (opnieuw) probeer te downloaden linkt hij me weer door naar : "Torchbrowser.com" . Dit zou wel veel kunnen verklaren !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja het zou goed kunnen dat de site is aangepast
en dat jij daarom het programma niet meer kan gebruiken.
Ik snap dan alleen niet waarom jij dan naar een browser wordt gelinkt.
Het zou kunnen dat hun site niet meer wordt gebruikt voor de mp3 convertor en dat hun hopen dat jij hun browser gaat gebruiken.
 
Die indruk begin ik ook sterk te krijgen.

Doe anders de test maar eens. Ga naar koyotstar.free.fr .Klik op "free mp3 wma converter" en dan op de downloadknop en zie wat er gebeurt.
 
Het klinkt wel heel aannemelijk wat Abraham zegt. Ik zal vanavond eens op de download knop klikken.
 
Dat is inderdaad een zeer goed mogelijke tweede optie, dat de site gehackt is. Had ik eerlijk gezegd nog niet bij stilgestaan.
Inderdaad doet zich hetzelfde voor bij de andere downloads.
 
Dan kun je beter een andere mp3 converter zoeken,op een site die wel werkt.
 
Nou, ik heb ondertussen het programma (V2.1) gedownload via de link van Abraham54 (softpedia) en uitgetest. Deze versie doet het probleemloos !
Heb tevens eens de betreffende map beken waarin al de files zitten en hier bleek een map te zitten waarin al de taafiles zich bevinden : Deutsch.lng, English.lng , Francais.lng, .... enz . In mijn vorige, niet meer werkende versie, stond deze map met al de taalfiles er niet in !

Zie ook de beide screenshots in het bijgevoegde zip bestand.

Bedankt aarie25 en Abraham54 !
 

Bijlagen

  • Mp3 converter.zip
    44,3 KB · Weergaven: 3
Nou, ik heb ondertussen het programma (V2.1) gedownload via de link van Abraham54 (softpedia) en uitgetest. Deze versie doet het probleemloos !
Heb tevens eens de betreffende map beken waarin al de files zitten en hier bleek een map te zitten waarin al de taafiles zich bevinden : Deutsch.lng, English.lng , Francais.lng, .... enz . In mijn vorige, niet meer werkende versie, stond deze map met al de taalfiles er niet in !

Zie ook de beide screenshots in het bijgevoegde zip bestand.

Bedankt aarie25 en Abraham54 !

Fijn dat je weer blij bent.
 
Mooi dat dit programma wel werkt zo als jij dat wil.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan