• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Free scannersoftware gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Ik zoek een eenvoudig scanner progje om een boel foto's in te scannen. Nu gebruik ik daarvoor de functionaliteit van volgens mij Window zelf, maar die vraagt best veel handelingen om een foto te scannen: tekens opnieuw opstarten, dan het hele bed scannen, foto instellen en dan pas definitief scannen. Vervolgens de folder benoemen en opslaan en de geopende folder weer wegklikken. Dat kan beslist efficienter.
Ik heb Omnipage Pro 17, maar daar heb ik het zo snel niet gevonden. Vooral de featere die de scanruimte automatisch beperkt to de fotoranden mis ik erg. Die had de HP software wel, maar die applicatie loopt bij mijn weten niet meer onder Windows 10
 
Dank je. Ik ga het bekijken. Al heb ik gisteren in een uurtje of 5 het gros van mijn foto's gescanned. Ik moet nog een uurtje of twee denk ik.
Maar een beter scanprogramma komt altijd van pas.
(Wel vreemd dat ik geen notificatie van je antwoord heb ontvangen)
 
Idd een leuk progje. Ik denk dat ik nu 3 keer zo snel ben (kan maar 2 10x15 fotot's per A4-tje doen.
Hij heeft wel wat moeite met het uitrichten en witte randen verwijderen maar dat kan ik in PaintShop snel verbeteren.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat de vreugde maar van korte duur is. Deze "free download" is maar goed voor zo'n 30 foto's, dan wil hij echt een licencense key.
Die heb ik nu echter een.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan