• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Functie uitgeschakeld.

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.387
Waarderingsscore
468
Zoals velen al hadden gemerkt, hadden wij een functie waarmee je de naam van diegenen die het forum bekeek op het scherm kon laten tonen. Helaas werd hier te veel misbruik van gemaakt, waardoor er besloten is om deze geweldige functie uit te schakelen. [sarcasm mode]Ik wil deze mensen dan ook van harte bedanken voor het misbruiken en dus minder functioneel maken van het forum.[/sarcasm mode]
 
Grappig dat ik dit 2 uur geleden al voorspelde op msn :p

Jammer, kon er wel om lachen ;)

Ben benieuwd wie het nou was :D
 
Goed dat het uitgeschakeld is, vroeg of laat was het toch weer eens misbruikt. :(
 
Goed dat het uitgeschakeld is, vroeg of laat was het toch weer eens misbruikt. :(

Ik had persoonlijk zelf gehoopt de functie te kunnen behouden omdat ik zelf nogal wat toepassingen hiervoor kan bedenken binnen het forum. Helaas ligt het niveau hier over het algemeen wat lager en moet er overal misbruik gemaakt van worden. Ik zal daarom nog wel zoeken naar een oplossing die alleen voor mods / admins gebruikt kan worden.
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hoop dat alleen Mods hem kunnen gebruiken. Ikzelf vond het helemaal niets overal mijn naam tegen te komen, terwijl het niet eens aan mij gericht was. Zelfs Handtekeningen van bepaalde personen ( Ikke bijvoorbeeld :p :D :) ) bevatte mijn naam :p

Ben er persoonlijk niet rouwig om dat de functie voor leden is uitgeschaked.
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hoop dat alleen Mods hem kunnen gebruiken. Ikzelf vond het helemaal niets overal mijn naam tegen te komen, terwijl het niet eens aan mij gericht was. Zelfs Handtekeningen van bepaalde personen ( Ikke bijvoorbeeld :p :D :) ) bevatte mijn naam :p

Ben er persoonlijk niet rouwig om dat de functie voor leden is uitgeschaked.

Die was niet zo erg toch :biggrin:
Of was je bang dat ze erachter kwamen wat je werkelijk voor beroep had :worship:
 
Jah Ikke... dat had ik geheim willen houden :p :D
 
jammer
 
Niet ...

Je kan hier : Klik wel aanvragen om je account te verwijderen.

Omdat mensen vaak de "Leest dit eerst" niet lezen zet ik het nog even neer :


Lees dit eerst.

Om misverstanden te voorkomen schrijf ik dit topic.

Op dit forum kan je je account laten verwijderen.
Als je een berichtje plaatst in deze rubriek,
zal je account verwijderd worden.

Dit omdat ik nu te vaak zie dat mensen willen afmelden voor de nieuwsbrief
en niet duidelijk opgeven of hun account verwijdert kan worden.

Je kan je niet afmelden voor de nieuwsbrief, mocht je dit wel willen, kan dat maar op 1 manier en dat is door je account te laten verwijderen.

Ik ben jullie graag van dienst ook voor verwijderingen van accounts, want ik begrijp best dat jullie geen nieuwsbrief willen ontvangen. Maar wees gewaarschuwd, een verwijdering kan niet ongedaan gemaakt worden.

Zorg dat je echt zeker bent van je verwijdering, alle accounts van topicstarters in dit forum worden gewist, zonder naar de inhoud van het topic te kijken, dus denk daar aan.

"Eendags" accounts worden niet verwijdert, je kan een verwijdering aanvragen als je minimaal 1 maand lid bent geweest. Hoewel ik jullie graag van dienst ben zit ik niet op extra werk te wachten en om die reden verwijder ik geen gebruikers die maar 1 dag lid zijn. Naar mijn mening heb je dan het forum niet eens echt geprobeert.

Dus neem alles in acht en plaats een topic in dit deelforum en je account wordt verwijdert.

Greetz,
YdieresiS

Verder wil ik nog even melden dat dit een zeer vriendelijk en behulpzaam forum is, dus misschien kun je nog eens overwegen wel lid te blijven :)

Succes verder ^_^
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan