• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Game automatisch naar het bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsvdv

Vaak hier
Lid geworden
16 okt 2013
Berichten
677
Waarderingsscore
1
Hallo,

Altijd als ik op mijn pc een spel speel, gaat hij 2 keer achter elkaar in 2 uur naar het bureaublad, zonder dat ik een bepaalde knop druk.
Als ik een spel in borderless of in windowed speel, dan doet hij dit ook.
Het ligt niet aan mijn windows versie, want ik heb het met Windows 7 en met Windows 10 gehad. Al mijn drivers zijn ook up to date.

Weet iemand iets?

Alvast bedankt!
 
Is het bij bepaalde spellen? Zo ja, heb je al eens in de instellingen van de game gekeken? En is het altijd precies na 2 uur of soms eerder of later? Dan kan het zijn dat je een melding krijgt (bijvoorbeeld nieuwe E-mail) het kan zijn dat hij daardoor naar het bureaublad gaat.
 
Is het bij bepaalde spellen? Zo ja, heb je al eens in de instellingen van de game gekeken? En is het altijd precies na 2 uur of soms eerder of later? Dan kan het zijn dat je een melding krijgt (bijvoorbeeld nieuwe E-mail) het kan zijn dat hij daardoor naar het bureaublad gaat.

Bij letterlijk elk spel ben ik dit al wel tegengekomen, Steam of geen Steam. Niet precies 2 uur, maar ongeveer 2 uur. Nee ik krijg geen meldingen, het lijkt gewoon random te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan