• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Game Pc Samenstellen Rond de 1000 Euro , Help !

Status
Niet open voor verdere reacties.

IRock

Nieuw lid
Lid geworden
6 sep 2015
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen,
Ik ben opzoek naar een nieuwe game pc die GTA V het liefst op zijn aller hoost kan afdraaien met minimaal 60 fps ! ! !
en omdat ik daar weinig tot geen verstand van heb vraag ik hulp aan de experten van deze forum.

Het engste wat ik wel weet is dat dit de kast word : phanteks enthoo pro 2014 rond de 90 - 100 euro van wegens zijn goede airflow en dustfilters
en dit word waarschijndelijk de video kaart : GigaByte GV-N970WF3OC-4GD rond de 350 euro




1. Het systeem- Wat is het maximale budget dat je wil uitgeven?

Rond de 1000 Euro

- Welke onderdelen denk je te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? (bv: beeldscherm, muis, toetsenbord, speakers)

ik heb alleen het scherm muis en toetsenbord

- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken? (bv games, mediacenter, muziekbewerking, foto's bewerken, videobewerking, 3d modelleren,...)

Vooral Gaming.

- Welke software/games ga je erop gebruiken?

De standaard games gelijk GTA V , COD, Battlefield, Minecraft,...
Sony vegas pro 13

- Ben je van plan te gaan overklokken?

Nee denk het niet . wegens levens duur

- Heb je verder 'speciale' eisen voor je pc? (bv: Draadloos internet, SSD, kaartlezer, optie voor CFX/SLI, verlichting en venster in de behuizing, waterkoeling, upgrademogelijkheden...)

Er moet zeker Draadloos internet op, een SSD mag en de rest maakt mij niet echt uit.


2. Randapparatuur:
- Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, luidsprekers ...)


Heb ik allemaal in huis liggen dus nee.

- Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...)

Windows 10 als het kan . maar ik heb hier zelf nog windows 7 liggen

- Hoeveel beeldschermen wil je gaan gebruiken?

maar 1

3. De (web)shop:
- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)winkel? (1)


nee ik kan het zelf thuis .

- Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)winkel wordt genstalleerd? (2)

Nee

- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)winkel of heb je liever dat wij prijs/kwaliteit de beste deal uitzoeken?

Geen idee , als het maar het goedkoopste is .

Dit zijn mijn wensen, Alvast bedankt!
Ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven

Mvg,

IRock .
 
Dubbel topic... -,-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan