• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Games geïnstalleerd, niet meer speelbaar van op een op andere moment

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben182

Nieuw lid
Lid geworden
19 jun 2017
Berichten
13
Waarderingsscore
0
Ik kan sinds 2 dagen niet meer bij mijn games, op mijn Q: schijf (HDD) stonden mijn games opgeslagen en alle inhoud van die map is opeens weg. Als ik via steam/origin/bureaublad probeer de games te starten vragen ze om de spellen opnieuw te downloaden, alsof ze er niet op staan. Als ik vervolgens naar mijn configuratiescherm ga zie ik wel de games daar in de lijst staan. Waar het nu op neer komt is dat ik alles moet verwijderen en opnieuw installeren. Maar om dit in de toekomst te voorkomen, of toch mezelf hopelijk iets moeite te besparen wilde ik toch even navragen of iemand hier nog ideeën over heeft?

Ik heb overigens door een defect aan een game geprobeerd mijn temporary files te wissen uit: appdata/local/temp en c:windows/temp Misschien heeft dit er iets mee te maken?
 
Check via Crystal diskinfo de gezondheid van je schijf eens. Eerst maar eens vaststellen of die nog wel goed is.
 
Is dat een USB schijf soms? Externe disk? Zoja, kun je sowieso beter niet doen voor games.
 
Dat lijkt mij niet Black Tiger. De TS geeft namelijk aan dat het wel gewerkt heeft.
 
Ik weet niet zo goed hoe ik deze informatie af kan lezen maar de HDD heeft de Gezondheid Status 'Goed'. De temperatuur is 22 graden. Enige informatie over hoe ik deze af kan lezen?

Het is een interne disk, dus geen USB.
 
Door een printscreen hier te plaatsen. Dan helpen we je.
 
Ik kan sinds 2 dagen niet meer bij mijn games, op mijn Q: schijf (HDD) stonden mijn games opgeslagen en alle inhoud van die map is opeens weg
Files verdwijnen niet vanzelf en als ze er niet meer zijn zul je ze toch opnieuw moeten installeren, temp files wissen maakt ook niet uit indien een game niet wil werken.

Oftewel, je hebt zelf iets gedaan waardoor ze zijn verdwenen of de schijletter is veranderd en staan ze op een andere schijf (letter).

Zet eens in een "code" de uitgeklapte uitdraai van Treesize free van de \Q schijf hier neer.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan