• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Games Win 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

RvD

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
868
Waarderingsscore
0
Toen ik van WIN 7 naar WIN 10 ging bleef mijn map "Games"staan en kwam weer op mijn bureaublad terecht. Echter als ik een van de spellen aanklikte reageerden het spel niet. Is er een mogelijkheid om deze weer aan de praat te krijgen in WIN 10 ?
 
Bij eigenschappen kijken of het "doel" etc. nog klopt, zo niet die dan aanpassen.
 
Om welke "games" gaat het hier?
 
Over mijn bericht heengelezen?
De Windows 7 games bevatten nu eenmaal de bedoelde games.
 
Was voor RvD bedoeld door Abraham.
Zie post #4, klopt helemaal dat die link werkt. Heb voor mijn broer na elke versie update van windows 10 dit opnieuw moeten installeren. En dan werkt alles terug, ook de snelkoppelingen en opgeslagen spellen. Heb er zelf ook enkele geïnstalleerd, ben nogal zot van Mahjjong.
 
Als jij dit voor mij bedoelt, dan heb ik over jou bericht heen gelezen.
Ik had de link zo snel niet gezien.

Ik bedoelde niet jou maar de TS.
Maar hou jij ook van een simpel spelletje, dan zijn die games ook voor jou geschikt.
 
Ik bedoelde niet jou maar de TS.
Maar hou jij ook van een simpel spelletje, dan zijn die games ook voor jou geschikt.

Ik zal die hier er eens opzetten, ik denk dat mijn vriendin dit dan regelmatig gaat doen.
Vooral patience en mahjong vind zij altijd leuk om te doen.

Heb er zelf ook enkele geïnstalleerd, ben nogal zot van Mahjjong.

Ik vond eerder mahjong altijd leuk om te doen op die apparaten die bijvoorbeeld bij een cafetaria staan. Maar wel leuk om te horen dat jij dit nog steeds leuk vind om te spelen.
 
Bedankt iedereen voor de reaktie. Maar zou je mij dan alleen Mahjong & Patience willen sturen.
Dat zijn de twee die mijn vrouw graag speelt. Als ze te groot zijn om te versturen kun je van de
extentie .exe . jpg maken , dan kun je ze als foto versturen en ik kan ze dan terug zetten van jpg naar .exe
 
Bij installatie van de Games kan je uitvinken wat je niet geïnstalleerd wil hebben - dus wat is het probleem dan nu?
 
Volg de link die Abraham in bericht #4 heeft gezet. Daar kan je downloaden en staat ook de uitleg. Bij installatie kan je exact aanduiden wat je wil hebben.
 
Het probleem is dat ik niet snap hoe te downloaden.
 
Het is gelukt. Dank voor de reakties en adviezen. Jullie hebben mij een groot plezier gedaan.
 
Mooi dat het werkt en veel speelplezier!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan