• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen Beeld en power op mobo

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Arjan

Gast
Hallo,

Ik heb een oud pc-tje van iemand gehad maar deze geeft totaal geen beeld, ook het moederbord krijgt weinig stroom.

Als ik de pc aansluit en aan zet knipperen alleen de ledjes aan de voorkant. Er is geen gepiep te horen maar de pcspeaker doet het wel. Zelfs de fannetjes in de pc draaien niet.

Als ik de voeding loskoppel van het moerder bord en dan de pc aanzet (Aan en uit schakelaar gaat gelijk naar de voeding) doet de fan van de voeding het perfect, Is de voeding aangesloten dan hapert hij.

De pc bestaat uit:
Moederbord: intel LXB801D
Bios: AMIBIOS
Voeding: Baby ATX 200 Watt
VGA-Kaart: Geforce 2 220 MX
Geluidskaart: Standaard dingetje

Alvast bedankt,
Arjan van der Graaf
 
HEy
misschien is je voeding doorgebrand mijn pc stopte r steds mee en gin ie tijd nie aan na nieuwe voeding deed ie t weer perfect maar weet nie zeker of dit het is succes

Rolatorz NiO
 
Kijk eens op de jumper van de Cmos goed staat? Hij mag niet op CLEAR CMOS staan. Kan ook een switch zijn. Meet je Cmos battery eens door? Mag niet onder de 2,8 volt komen! Doe dat eens eerst?

Unknown
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan