• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen enkele e-mail notificatie meer

Rechts boven links naast zoeken - is daar niks actief bij jouw?
 
Als ik op de bel klik zie ik dat jij in dit topic gereageerd hebt.

De bel nodigt vanuit zichzelf echter niet uit tot klikken. Hij hangt er grijs en levenloos bij.
 
@Aarie25
Bedoel je deze knop? Staat dus ook uit.
5ca77e7a0b487-screenshot_03.jpg
 
Ja dat is het vinkje.
Mogelijk dat het bij mij ook terug komt, maar ik log nooit uit.
 
Wat nu besproken wordt is enkel mogelijk indien de gebruikte browser dit ook ondersteund.
 
Mijn browsers loggen alle (Edge, IE, Firefox & Crome) uit bij het afsluiten. Ik vermoed dat ik daardoor telkens weer moet inloggen na het sluiten. Zolang deze open of de achtergrond blijven zie ik de melding niet terug.
 
Nog steeds geen notificaties.

Zag wel een cijfer bij de klok rechtsboven.
 
Dat cijfer geeft het aantal notificaties aan die je hebt ontvangen - klik maar op die klok.
 
Ja, hallo Abraham, de betekenis van dit cijfer is mij sinds vele jaren bekend.
 
Het gaat om de e-mails, Abraham.

Ik bezoek elk forum dat ik volg voornamelijk vanuit mijn Postvak In.

Zo'n klok met een cijfer ontgaat mij in het algemeen.

Ik ontvang dus geen e-mail notificaties meer.
 
Wil me er verder niet mee bemoeien maar de klok waar jullie over spreken noemen we in goed Nederlands een bel.
 
Hier had ik inderdaad bij stil gestaan, Rubensky ("hoe noem je zo'n ding?")

Ik besloot te gaan voor "klok". Wat dacht je van de uitdrukking: "Hij heeft de klok wel horen luiden, maar hij weet niet waar de klepel hangt"?

Zo'n soort klok is het! Al zie je de klepel niet.

Van Dale woordenboek:

klok (de; v(m); meervoud: klokken; verkleinwoord: klokje) 1(metalen) instrument met klepel of hamer: klinken als een klok uitstekend in orde zijn; iets (niet) aan de grote klok hangen er (geen) ruchtbaarheid aan geven
 
Hallo porrelaar,

Ook deze gedachte kwam bij mij op (terwijl ik in de douche stond): "Is er eigenlijk geen klepel te zien?".

Daarna vergeten te checken.

Grappig!
 
de klepel of de bel of het klokje is pas na het aanmelden te zien ..
 
@Leono Als je onder de douche staat en de klepel zoekt, dan moet je naar beneden kijken. Dat is de klepel van je klokkenspel. :p
 
Hallo porrelaar,

Zoeken was er niet bij. Het was slechts denken aan. De blik strak naar voren.

Zoals je weet, ben ik een door en door fatsoenlijk mens. En zeker in de douche!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan