• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen garantie na herinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.270
Waarderingsscore
418
Wie van jullie weet hier meer over: Wanneer je een pc koopt in de winkel van bijvoorbeeld HP DELL of Asus inclusief een Windows installatie. Je komt thuis formatteert de schijf en installeert de pc of laptop opnieuw. Wat is ervan waar dat je dan geen garantie meer krijgt bij een defect? Volgens mij is het namelijk totale onzin. Echter zijn er nog altijd mensen die denken dat je dan geen garantie meer krijgt.

Wie geeft er uitsluitsel?
 
Ze kunnen er wel moeilijk over doen, maar ze zouden wel garantie moeten geven. Wel kan het zijn dat ze geen support geven, als je problemen met je nieuwe windows hebt. Hetzelfde geldt voor toegevoegde hardware. Dat laat de garantie van de computer zelf niet vervallen, maar je zult waarschijnlijk ook geen support krijgen, als het nieuwe onderdeel niet goed werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ok maar het gaat mij om de "standaard" hardware support.
 
Garantie geldt nooit op de software. Je mag dus softwarematig doen wat je wil. Gaat het dan fout, dan is de fabrikant nooit aansprakelijk. Ook is het bij de meeste fabrikanten toestaan om beperkte hardware aanpassingen te doen. Zoals geheugen bijsteken of de harde schijf upgraden naar een SSD. Wel kan een fabrikant vragen om bij terugsturen onder garantie, de originele hardware terug te plaatsen.
 
Oke dan is dat duidelijk dan weet ik het nu zeker!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan