• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen Groepen etc. in overzicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Sinds kort staan er in het linkermenu van mijn vrouw's Facebookpagina geen groepen etc. meer vermeld:


Tot voor kort was het nog zo als bij mijn account:


Iemand een idee om dit op te lossen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt recht boven op het pijltje klikken (rechts van het slotje) en daar groepen maken of zoeken.
Zoek eens naar de groep die jij wilt hebben en anders kun je er 1 aanmaken
 
Je kunt recht boven op het pijltje klikken (rechts van het slotje) en daar groepen maken of zoeken.
Zoek eens naar de groep die jij wilt hebben en anders kun je er 1 aanmaken
Dat is niet de vraag, aarie25.
Ik wil graag de indeling van het linkermenu weer terug gesteld hebben naar het overzicht met Favorieten, Pagina's, Groepen enzovoort.
 
Sorry ik had jou verkeerd begrepen.
Maar als jij inlogt op Facebook, dan klikt op profiel bewerken(links boven)
Dan klikt op meer, dan vouwt er een vlak open, klik je op gedeelten beheren, daar kun je jou wensen aanpassen en opslaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, lukt ook niet, aarie25.
Het gekke is dat het ooit wel zoals bij de tweede afbeelding was.
Misschien dat ze een bepaalde toetscombinatie heeft toegepast waardoor dit ontstond?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Werkt ook niet. Categorien als "Pagina's" etc. worden helemaal niet meer weergegeven (zie de eerste afbeelding).
 
Gedaan. Hoop op een oplossing.
 
Ja dat hoop ik ook voor jou, kan iets kleins zijn.
Wil jij het hier even melden als je de oplossing hebt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan