• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen INSERT toets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kumquat

Bekend gezicht
Lid geworden
29 jan 2012
Berichten
145
Waarderingsscore
0
Ik heb een mini toetsenbord (internationaal) aangeschaft, werk erg fijn maar ik kom erachter dat er geen INSERT toets op zit. Ik gebruik op de laptop altijd ctrl + insert en shift + insert om te knippen/plakken en wil dit ook op het mini toetsenbord kunnen doen. De oplossingen (zoals shift + 0 van het numpad) die ik via Google heb gevonden werken helaas niet. Wie weet of en hoe dit mogelijk is op dit toetsenbord?
 

Bijlagen

  • toetsenbord.jpg
    toetsenbord.jpg
    37,1 KB · Weergaven: 9
Wat gebruik jij rare toetscombinaties!

CTRL + A = selecteren
CTRL + C = kopiëren
CTRL + V = plakken
CTRL + X = knippen
CTRL + Z = ongedaan maken
 
Wat gebruik jij rare toetscombinaties!

CTRL + A = selecteren
CTRL + C = kopiëren
CTRL + V = plakken
CTRL + X = knippen
CTRL + Z = ongedaan maken
Ha ,ha, ha toevallig heb ik dat zelfde kleine toetsenbordje , werkt heel fijn.
maar zoals heer Abraham54 al aangeeft is dit de beste optie ,er zitten soms toetsen op die je helemaal nooit gebruikt , Jammer dat de knop koffie er nog niet op zit,dan kon mijn vrouwke een bakkie langs brengen :laughing::laughing:
 
Niet raar hoor, ik ben linkshandig. Dus de muis bedien ik met links en met rechts is ctr + insert heel handig
 
We hebben het over hele simpele toetscombinaties die met linker dan wel rechterhand bediend kunnen worden.
Nooit geprobeerd is altijd misgeschoten.
 
Die combi's ken ik en gebruikte ik ook tot ik ctr + insert ontdekte. Met rechts ctr + x haal ik niet, te kleine handen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan