1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen internetverbinding op Sony VAIO Tap 11 SVT112

Discussie in 'Smartphones en tablets' gestart door motordokter, 25 okt 2017.

Discussie Geen internetverbinding op Sony VAIO Tap 11 SVT112 in het Smartphones en tablets forum op nationaalcomputerforum.nl/.

1. motordokter

motordokter Junior lid

niks reageert nog, die melding blijft staan en gelijk waar ik op tik, niks verandert

2. Abraham54

Abraham54 Administrator

Laptop uitzetten en herinstalleren zoals aangegeven via de door mij geposte link.

3. motordokter

motordokter Junior lid

daar zit het hem nu juist, niks reageert nog en uitzetten en opnieuw starten blijf ik hetzelfde krijgen

4. Abraham54

Abraham54 Administrator

Kan je een bios reset wel doen?

5. motordokter

motordokter Junior lid

het is een tablet en op het scherm staat nu enkel nog die melding, ik kan niks aanklikken en execute ook niet het woord reject is als een verlicht (brand als een lichtje ) staat verlicht, al de rest in gewoon blauw getypt

6. Abraham54

Abraham54 Administrator

De accu kan er denk ik niet uit.
    Ontkoppel de lader en laat het apparaat een dag of twee volkomen met rust.

7. motordokter

motordokter Junior lid

Heb op wat knopjes gedrukt en plots kon ik eruit Heb nu internet en ben bezig windows opnieuw te instaleren .Ik denk dat hij nu wel zak werken. Bedankt voor de hulp en info

8. Abraham54

Abraham54 Administrator

Succes ermee.

9. aarie25

aarie25 Moderator

Het internet werkt dus weer, dus dat is al een verbetering.

10. motordokter

motordokter Junior lid

Ja hoor, heb hem kunnen hernieuwen. Nu nog juist alles opnieuw instaleren. Ik heb mijn vriendin voorgesteld om hem terug te geven, maar ze heeft ondertussen een nieuwe gekocht omdat ze niet geloofde dat deze nog te herstellen was. Spijtig voor haar, maar goed voor mij. Bedankt.

11. Abraham54

Abraham54 Administrator

Kijk aan, jij hebt een ongeduldige vriendin met weinig vertrouwen in jou, vind ik.
    Maar nu heb je zelf er een leuk apparaat bij voor mobiel gebruik.
    En je hebt er een leermoment bijgekregen, nooit weg.

CryptoCat vindt dit leuk.
  12. aarie25

aarie25 Moderator

Dan heb jij nu mooi en goed werkend tablet.
    Ook weet jou vriendin dat dingen toch wel weer te fiksen zijn ;)
    Veel plezier met jou tablet!

Deel Deze Pagina