• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen internetverbinding op Sony VAIO Tap 11 SVT112

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je een bios reset wel doen?
het is een tablet en op het scherm staat nu enkel nog die melding, ik kan niks aanklikken en execute ook niet het woord reject is als een verlicht (brand als een lichtje ) staat verlicht, al de rest in gewoon blauw getypt
 
De accu kan er denk ik niet uit.
Ontkoppel de lader en laat het apparaat een dag of twee volkomen met rust.
 
De accu kan er denk ik niet uit.
Ontkoppel de lader en laat het apparaat een dag of twee volkomen met rust.
Heb op wat knopjes gedrukt en plots kon ik eruit Heb nu internet en ben bezig windows opnieuw te instaleren .Ik denk dat hij nu wel zak werken. Bedankt voor de hulp en info
 
Het internet werkt dus weer, dus dat is al een verbetering.
 
Het internet werkt dus weer, dus dat is al een verbetering.
Ja hoor, heb hem kunnen hernieuwen. Nu nog juist alles opnieuw instaleren. Ik heb mijn vriendin voorgesteld om hem terug te geven, maar ze heeft ondertussen een nieuwe gekocht omdat ze niet geloofde dat deze nog te herstellen was. Spijtig voor haar, maar goed voor mij. Bedankt.
 
Kijk aan, jij hebt een ongeduldige vriendin met weinig vertrouwen in jou, vind ik.
Maar nu heb je zelf er een leuk apparaat bij voor mobiel gebruik.
En je hebt er een leermoment bijgekregen, nooit weg.
 
Ja hoor, heb hem kunnen hernieuwen. Nu nog juist alles opnieuw instaleren. Ik heb mijn vriendin voorgesteld om hem terug te geven, maar ze heeft ondertussen een nieuwe gekocht omdat ze niet geloofde dat deze nog te herstellen was. Spijtig voor haar, maar goed voor mij. Bedankt.

Dan heb jij nu mooi en goed werkend tablet.
Ook weet jou vriendin dat dingen toch wel weer te fiksen zijn ;)
Veel plezier met jou tablet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan